ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 25 مهر 1403
چهارشنبه 25 مهر 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 16 مهر 1403     |     کد : 204657

آیین فرهنگی «حماسه مقاومت» در تبریز برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی از برگزاری آیین گرامیداشت یاد، نام و راه مجاهد نستوه شهید سیدحسن نصرالله با عنوان «حماسه مقاومت» در تبریز خبر داد.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی از برگزاری آیین گرامیداشت یاد، نام و راه مجاهد نستوه شهید سیدحسن نصرالله با عنوان «حماسه مقاومت» در تبریز خبر داد.

پوستر حماسه مقاومتبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، سیدمحمدحسین بلاغی، مدیرکل ارشاد اسلامی استان، امروز، ۱۴ مهرماه، در جمع خبرنگاران، از برگزاری آیین گرامیداشت یاد، نام و راه مجاهد نستوه شهید سیدحسن نصرالله با عنوان «حماسه مقاومت» در تبریز خبر داد و گفت: این آیین در راستای عرض ارادت اصحاب فرهنگ، ادب، هنر و رسانه آذربایجان‌شرقی به ساحت شهدای مقاومت و در رأس آن دبیرکل حزب‌الله لبنان شهید سیدحسن نصرالله، فردا پانزدهم مهرماه ساعت ۱۶ در مسجد کبود تبریز برگزار می‌شود.

وی افزود: در این آیین که همزمان با سالگرد قیام طوفان‌الاقصی برگزار می‌شود، تلاوت قرآن از سوی قاریان برجسته، سخنرانی با محور مسائل روز جبهه مقاومت، هم‌آفرینی هنری در رشته‌های خوشنویسی و نقاشی، شعرخوانی شاعران حوزه مقاومت، اجرای سرود ویژه شهادت سیدحسن نصرالله و چندین برنامه فرهنگی و هنری دیگر پیش‌بینی شده است.

بلاغی تصریح کرد: شهیدسیدحسن نصرالله و شهدای مقاومت، پیروان مکتب حماسه‌ساز حضرت اباعبدالله الحسین(ع) هستند که تاریخ وامدار این شیوه و مکتب آزادگی است.

مدیرکل ارشاد آذربایجان‌شرقی افزود: اهالی فرهنگ و هنر و مردم قدرشناس ایران اسلامی و به تبع آن آذربایجان‌شرقی با حضور آگاهانه و با شکوه در این آیین و دیگر مراسم‌های ویژه شهدای مقاومت و طوفان‌الاقصی مراتب پیروی از ولایت فقیه و ارادت قلبی خود به شهدای غزه و لبنان را ابراز می‌کنند.

وی با بیان اینکه آیین فرهنگی هنری «حماسه مقاومت» فرصت مغتنمی است تا با آرمان‌های این شهدای والامقام نیز تجدید بیعت کنیم، تصریح کرد: آیین یاد شده با همکاری و همراهی انجمن‌ها و تشکل‌های فرهنگی و هنری برگزار می‌‌شود.


نوشته شده در   دوشنبه 16 مهر 1403  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode