ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 18 تير 1403
دوشنبه 18 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 11 خرداد 1390     |     کد : 20413

كمالوند 100 درصد سرمربي تراكتورسازي است

مدير باشگاه تراكتورسازي تبريز گفت: فراز كمالوند 100 درصد سرمربي تيم تراكتورسازي تبريز در فصل آينده ليگ برتر است.

مدير باشگاه تراكتورسازي تبريز گفت: فراز كمالوند 100 درصد سرمربي تيم تراكتورسازي تبريز در فصل آينده ليگ برتر است.

محمدحسين جعفري امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبريز اظهار داشت: مشكل خاصي براي مربيگري كمالوند براي فصل آينده نداريم و با نظر ايشان در حال بررسي و تامين نيازهاي تيم تراكتورسازي هستيم.
وي در مورد بازيكنان جدا شده از تراكتورسازي افزود: تا امروز لئوناردو پيمنتا و علو توائوره از تيم تراكتورسازي به طور قطعي جدا شده‌اند و با ساير بازيكنان در حال صحبت و مذاكره هستيم.
جعفري در مورد جذب بازيكنان مورد نياز تراكتورسازي تصريح كرد: چون جام حذفي هنوز در حال برگزاري است و برخي از اين بازيكنان در تيم‌هاي خودشان بازي دارند با بازيكنان مورد نياز وارد مذاكره نشده و منتظر اتمام جام حذفي هستيم و به همين علت از نام بردن اسامي بازيكنان مد نظر تراكتورسازي معذور هستيم.
تيم تراكتورسازي تبريز در دهمين دوره ليگ برتر موسوم به جام خليج فارس به مقام پنجمي ايران دست يافت.
اين تيم در سال 1356 با مربيگري زنده ياد حسين فكري در جام تخت جمشيد به اين عنوان دست يافته بود. بهترين عنوان كسب شده تراكتورسازي در بالاترين سطح فوتبال كشور كسب مقام سومي ايران به سال 1371 تحت هدايت واسيلي گوجا است.
از آغاز ليگ برتر فوتبال كشور به سال 1380 و از 10 دوره برگزار شده تراكتورسازي تنها سه بار در اين رقابت‌ها حضور داشته كه نخستين دوره در سال 1380 با قرار گرفتن در رتبه آخر به ليگ دسته اول ايران سقوط مي‌كند.
تراكتورسازي در سال 1388 و با مربيگري فراز كمالوند، پس از هفت دوره غيبت مجدداً به اين رقابت‌ها صعود كرده و در ليگ نهم به مقام هفتمي دست يافته و در ليگ دهم با دو پله صعود در جايگاه پنجم ايران قرار مي‌گيرد.
تيم تراكتورسازي بعد از تيم ماشين‌سازي قديمي‌ترين تيم فوتبال آذربايجان است. اين تيم در سال 1349 شكل گرفته و سابقه حضور در رقابت‌هاي جام تخت جمشيد، ليگ قدس، ليگ آزادگان و ليگ برتر جام خليج فارس را دارد. مهم‌ترين عنوان بين‌المللي اين تيم كسب مقام قهرماني در جام ميلز هندوستان است.


نوشته شده در   چهارشنبه 11 خرداد 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode