ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 26 تير 1403
سه شنبه 26 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 23 تير 1403     |     کد : 204080

امام جمعه تبریز:

رئیس جمهور منتخب از کسانی که برای خدمت اعلام آمادگی کردند، استفاده کند

امام جمعه تبریز گفت: امیدوارم رئیس جمهور منتخب از همه‌ی افرادی که برای خدمت اعلام آمادگی کردند استفاده کند و در راستای منویات رهبر معظم انقلاب، راه رئیس جمهور شهید را ادامه دهد.

ایسنا/آذربایجان شرقی امام جمعه تبریز گفت: امیدوارم رئیس جمهور منتخب از همه‌ی افرادی که برای خدمت اعلام آمادگی کردند استفاده کند و در راستای منویات رهبر معظم انقلاب، راه رئیس جمهور شهید را ادامه دهد.

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مطهری اصل در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز که مقارن با آیین اهدای حکم رهبر معظم انقلاب به وی بود، اظهار کرد: تشکر می‌کنم از رهبر معظم انقلاب که عنایت فرمودند و بر من منت نهادند، این حقیر ناچیز را که خودم را در این مرتبه و مقام نمی‌بینم به عنوان نماینده خودشان در این استان معرفی کردند. نیازمند دعاهای همه عزیزان هستم بلکه بتوانم این بار سنگین‌ که بر دوش دارم را به انجام برسانم.

وی ادامه داد: در این دوماه که به عنوان امام جمعه موقت تبریز بودم آمدیم که کارها در غیاب عزیز سفرکرده(شهید آل هاشم) با آرامش پیش رود، محبت ما به وی مانند برادر بود، از همه عزیزانی که لطف کردند ما را تشویق کرده و در این راه کمک کردند کمال تشکر را دارم.

وی با بیان اینکه برای انتصاب بنده هیچ گونه بنر و هزینه‌ای صرف نشود، گفت: همین حضور و لطف شما برای من کافی است، لطف کنید برای انتصاب بنده بنر نزنید و کارهایی که مستلزم مخارج است را انجام ندهید که راضی نیستم.

خطیب نماز جمعه تبریز افزود: ان‌شالله از فردا به مدت شش روز روضه خوانی در بیت امام جمعه به عنوان یادگار شهید آل هاشم در خدمت شما عزاداران خواهیم بود. تا سوم امام حسین(ع) دیدارهای رسمی و عمومی در بیت انجام نمی‌شود و بعد از عزاداری‌ها خودم خدمت همه خواهم رسید.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی به انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: ما تشکر می‌کنیم از همه‌ی ملت ایران که هر وقت احساس کردند که حضورشان موجب رونق دین، انقلاب و ولایت است بلافاصله آماده شده و حماسه‌ی بزرگی آفریدند.

وی خاطرنشان کرد: توصیه‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب باعث شد بیش از ۵۰ میلیون رای در دو مرحله به صندوق‌ها انداخته شود و با مشارکت ۵۰ درصدی، مردم رئیس جمهور خود را انتخاب کنند. 

وی با بیان اینکه پیروز این انتخابات رهبر معظم انقلاب و امت حزب الله است، ادامه داد: پشیمانی و ناراحتی از آن دشمنان و منافقین است. 

وی اظهار کرد: رئیس جمهور منتخب رئیس جمهور همه‌ی ملت است، ما بحث قومیت و مذاهب نداریم، ایران تنها کشوری است که در آن تمام مذاهب و ادیان ۴۵ سال مسالمت‌آمیز در کنار هم زندگی می‌کنند و همه در مواقع ضروری به پای صندوق رای می‌آیند، همه دوست‌دار اسلام و ارزش‌های امام راحل و دوست دار رهبر معظم انقلاب هستند.

امام جمعه تبریز بیان کرد: تقوا باعث به وجود آمدن اخلاق و فضلیت انسانی می‌شود و کسی که تقوا را مراعات کند صاحب اخلاق فاضله و قلب نورانی خواهد بود.


نوشته شده در   شنبه 23 تير 1403  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode