ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 6 تير 1403
چهارشنبه 6 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 12 خرداد 1403     |     کد : 203801

امام جمعه موقت تبریز:

مسئله دفاع و حمایت از غزه و فلسطین فراموش نشود

امام جمعه موقت تبریز گفت: نباید مسئله دفاع از مظلوم و حمایت از غزه و فلسطین فراموش و به روزمرگی تبدیل شود.

امام جمعه موقت تبریز گفت: نباید مسئله دفاع از مظلوم و حمایت از غزه و فلسطین فراموش و به روزمرگی تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مطهری‌اصل در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز اظهار کرد: نباید مسئله دفاع از مظلوم و حمایت از غزه و فلسطین فراموش و به روزمرگی تبدیل شود.

وی ادامه داد: ۸ ماه از جنگ غزه می‌گذرد و ۲۵ هزار نفر شهید شدند و رژیم صهیونیستی با وجود اوج جنایات به هیچیک از اهداف خود در غزه نرسیده است.

مطهری گفت: جنایتی که رژیم صهیونیستی با حمایت و مدیریت آمریکا در غزه و رفح انجام می‌دهد هولوکاست واقعی و مصداق نسل‌کشی است.

وی با بیان اینکه آثار پیروزی قطعی فلسطین هر روز پررنگ‌تر و نمایان می‌شود، گفت: انشاالله به زودی همانند پیاده روی اربعین پیاده راهی قدس شویم.

وی در ادامه ضمن تسلیت سالروز عروج ملکوتی امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران و قیام خونین ۱۵ خرداد افزود: سالروز عروج ملکوتی بزرگ مرد تاریخ و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران، قیام خونین ١۵ خرداد و شهادت مجاهدان آگاه و فداکاریست که با نثار جان خود پرچم حق طلبی و آزادیخواهی را بر افراشتند و پیروزی انقلاب اسلامی را در تاریخ این سرزمین رقم زدند.

امام جمعه موقت تبریز تصریح کرد: مکتب امام خمینی (ره) متعلق به کشور و گروه خاصی نبوده زیرا با تمام کفر و ظلم در دنیا مبارزه کرد و ملت ایران را به یاری خودش فراخواند.

وی تاکید کرد: امام امت به مسلمانان عزت و افتخار داد و در دنیا شیعه را زنده کرد.

امام جمعه موقت تبریز در ادامه گفتار و کردار امام خمینی (ره) را بهترین الگو برای تمام آزادیخواهان جهان دانست و افزود: گفتار، کردار و اندیشه‌های امام خمینی (ره) بهترین الگو برای تمام آزادیخواهان جهان است و مسئولان باید اندیشه، رفتار و روش زندگی امام راحل را مورد توجه و مطالعه قرار دهند.

مطهری با بیان اینکه امام راحل خودباوری را به ملت بزرگ ایران آموخت، گفت: امام (ره) در قیام لله انگیزه الهی را محور و اساس امور قرار داد و خدا محوری مهم‌ترین ویژگی اساسی ایشان است و امام (ره) جبهه حق را برای رهروانش درست ترسیم کرد، همان جبهه‌ای که اهل بیت (ع) آن را پایه‌گذاری کرده بودند.

وی ادامه داد: امام (ره) اسلام سیاسی (فقه شیعی) را ترسیم کرد به گونه‌ای که مسلمان نباید تسلیم ظلم و ستم یا مرعوب دشمنان اسلام شود و امام (ره) عبادت خداوند را تکلیف شرعی می‌دانست و معتقد بود مسلمان انقلابی نباید به جامعه بی‌تفاوت باشد.

مطهری خاطرنشان کرد: عده‌ای با ادعاهای مختلف تلاش می‌کنند مسیر و راه امام (ره) را منحرف کنند در نتیجه باید گوش به فرمان رهبری بود و مسئولین باید کنار مردم باشند و مشکلات آن‌ها را مرتفع کنند تا کارآمدی نظام دینی مصداق عینی داشته باشد.

وی تاکید کرد: منافقان و دشمنان داخلی و خارجی می‌دانند هرچقدر آرمان امام در کشور سازی باشد ناکام خواهند بود.

امام جمعه موقت تبریز تبریز با بیان اینکه به هیچ عنوان نباید تسلیم شویم، گفت: هزینه سازش از دفاع بیشتر است.

وی اضافه کرد: در برابر دشمن باید همیشه هوشیار باشیم به هیچ وقت آرام نخواهد نشست و با توطئه‌های جدید به دنبال اهداف خود است و تنها راه مقابله با توطئه‌های دشمن اطاعت از پیروی از امام خامنه ای است.

 


نوشته شده در   شنبه 12 خرداد 1403  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode