ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 2 مرداد 1403
سه شنبه 2 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 16 اسفند 1387     |     کد : 2038

امام جمعه ملكان:درخواست اوباما براي مذاكره با ايران سئوال برانگيز است

حجت‌‌الاسلام محمود شربياني در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته ملكان گفت: شركت‌‌گنندگان در همايش فلسطين در تهران خواستار محو رژيم اشغالگر قدس از صفحه روزگار شده و تاسيس كشور مستقل فلسطيني را مورد تاكيد قرار دادند.
وي شهادت بيش از هزار فلسطيني و محاصره دارويي، غذايي و ... در غزه همچنين پيشنهاد ايران اسلامي در خصوص اينكه بايد 15 تن از سران جنايتكار اسرائيل در دادگاه لاهه به مجازات اعمال ننگين خود برسند را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: كشورهاي مدعي دموكراسي و دفاع از حقوق بشر كه به خاطر منابع نفتي دارفو در سودان به دادگاه لاهه نفوذ كرده و قصد محاكمه رئيس جمهوري سودان را دارند، در ابتدا بايد سران جنايتكار آمريكا، انگليس و اسرائيل را كه باعث نابودي هزاران انسان بي‌گناه در خاورميانه و به خصوص افغانستان، عراق و فلسطين شده‌اند را محاكمه كنند و بعد از آن سر وقت رئيس جمهور سودان بروند.
امام جمعه ملكان در ادامه تصريح كرد: آقاي اوباما رهرو همان جرج بوش جنايتكار است و درخواست وي در خصوص مذاكره با ايران سئوال برانگيز است.
وي تاكيد كرد: در پشت پرده اين درخواست حيله‌ها و نيرنگ‌هايي نهفته است كه بوي وابستگي و تسليم كردن ايران از آن به مشام مي‌رسد.
شربياني در ادامه با محكوم كردن اجلاس شرم‌الشيخ در مصر آن را در راستاي تضعيف حماس همچنين خيانت به آرمان فلسطين و خون شهيدان غزه ارزيابي كرد و افزود: اين اجلاس ننگ جامعه ودعي حقوق بشر است.
وي ظهارداشت: وزراي 71 كشور در بيانات و مصوبات خود در اين اجلاس ننگين سعي كردند ضمن مشروعيت بخشيدن به رژيم صهيونيستي،اهداف و آرمان‌هاي مردم فلسطين را ناديده بگيرند.
امام جمعه ملكان از حسني مبارك با نام طراحان اجلاس ننگين شرم‌الشيخ ياد كرد و افزود: رئيس جمهور مصر بيشترين خيانت را به فلسطينان كرده و در صدد تضعيف حماس است.
شربياني در پايان با تسليت شهادت امام حسن عسگري (ع) اظهار داشت: تامين نيازهاي معنوي و معيشتي مسلمانان، زنده نگهداشتن اسلام، مقابله با دسيسه‌هاي دشمن و تقويت روحيه مسلمانان را از صفات بارز اين امام يازدهم شيعيان ذكر كرد.


نوشته شده در   جمعه 16 اسفند 1387  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode