ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 6 تير 1403
چهارشنبه 6 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 9 خرداد 1403     |     کد : 203782

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان:

سوگواره فرهنگی هنری «رسم خدمت» در تبریز برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی از برگزاری سوگواره فرهنگی هنری «رسم خدمت» در تبریز خبر داد.

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی از برگزاری سوگواره فرهنگی هنری «رسم خدمت» در تبریز خبر داد.

سیدمحمدحسین بلاغی اظهار کرد: این سوگواره در راستای عرض ارادت اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه آذربایجان‌شرقی به ساحت شهدای خدمت، روز چهارشنبه نهم خردادماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ در تبریز برگزار می‌شود.

وی افزود: پیش از ظهر همان روز نیز هم‌آفرینی هنری در رشته‌های خوشنویسی،‌ نقاشی وگرافیک با حضور فعالان این رشته‌های هنری از ساعت ۱۱  الی ۱۶ در محل مقبره‌الشعرای تبریز برگزار خواهد شد.

وی تشریح کرد: شهید رئیسی و همراهان شهیدش به سرمایه ماندگار و تاریخی برای ایران اسلامی تبدیل شدند و ترازی از خدمت را خلق کردند که همگان وامدار این شیوه و مکتب مردمداری هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی بیان کرد: اهالی فرهنگ و هنر و مردم قدرشناس ایران اسلامی و به تبع آن آذربایجان‌شرقی با حضور آگاهانه و با شکوه در مراسم تشییع شهدای خدمت و با برگزاری آئین‌های مختلف عزاداری مراتب ارادت و قدردانی از مسئولین خدمتگزار و مردمی را ابراز می‌کنند.

وی مطرح کرد: در این میان شهادت آیت الله سیدمحمدعلی آل هاشم امام جمعه محبوب و مردمی تبریز و همچنین دکتر مالک رحمتی استاندار تلاشگر آذربایجان‌شرقی داغ مضاعفی بر دل اهالی این استان نهاد و سوگواره "رسم خدمت" فرصت مغتنمی است تا با آرمانهای این دو شهید والامقام استان نیز تجدید بیعت نماییم.

وی تشریح کرد: سوگواره یاد شده با همکاری و همراهی نهادهای فرهنگی استان و همچنین انجمن‌ها و تشکل‌های فرهنگی و هنری برگزار می‌گردد.

روز یکشنبه (۳۰ اردیبهشت) بالگرد حامل رئیس‌جمهور که برای افتتاح سد خداآفرین به منطقه مرزی رفته بود در مسیر بازگشت به تبریز، دچار سانحه شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، این بالگرد علاوه بر رئیس‌جمهور، حامل حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم امام جمعه تبریز و مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی بود که طی این سانحه تمامی سرنشینان آن به شهادت رسیدند.


برچسب ها
نوشته شده در   چهارشنبه 9 خرداد 1403  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode