ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 10 خرداد 1390     |     کد : 20350

تيم اميد موفق نشود تقصير ما نيست

سرمربي تيم ملي كي‌روش در پاسخ به اين سؤال كه عدم سفر اميد به اوكراين چقدر در بازي‌هاي ايران و عراق در آينده تأثير خواهد داشت، گفت: اين مساله را در آينده خواهيد ديد. اميدوارم كه تيم ايران موفق شود ولي اگر موفق نشد مردم بدانند كه تقصير از ما نبوده است.

جام جم آنلاين: سرمربي تيم ملي كي‌روش در پاسخ به اين سؤال كه عدم سفر اميد به اوكراين چقدر در بازي‌هاي ايران و عراق در آينده تأثير خواهد داشت، گفت: اين مساله را در آينده خواهيد ديد. اميدوارم كه تيم ايران موفق شود ولي اگر موفق نشد مردم بدانند كه تقصير از ما نبوده است.
به گزارش فارس، كارلوس كي‌روش كه امروز در تمرين تيم اميد حاضر شده است، در جمع خبرنگاران كه در مورد تيم اميد از او پرسيدند اظهار داشت: ما از لحاظ امكانات و برنامه‌ريزي پيشرفت خوبي داشتيم و زمين هم نسبت به گذشته مناسب‌تر شده است. امكانات بسيار بهتر شده است. مربيان خوبي هم آورده‌ايم. با اين حال اكنون تيم اميد نبايد اينجا باشد و در تهران تمرين كند. ما با باشگاه‌ها و فدراسيون هماهنگي‌هاي لازم را انجام داديم و خوشحاليم كه آنها با ما همكاري كردند اما از اينكه تيم اميد نتوانسته به اوكراين برود بسيار متأسف و ناراحت هستم.

وي ادامه داد: مهمترين چيز براي يك تيم آن است كه بازيكنان را در اختيار داشته باشد. اگر بازيكنان در دسترس نباشند نمي‌توانيم به تيم كاملي دست پيدا كنيم. ما بازيكنان را لازم داشتيم تا در اوكراين حاضر شويم.

سرمربي تيم ملي تأكيد كرد:‌ اگر فوتبال ايران مي‌خواهد پيشرفت كند همه بايد كمك كنند تا يك تيم كاملي داشته باشيم. من به اينجا آمده‌ام تا فوتبال ايران را دگرگون كنم اما حاضر نيستم خودم تغيير كنم و عوض شوم. همه مسئولان بايد كمك كنند تا تيم اميد موفق شود. اميدوارم نرفتن تيم اميد به اوكراين براي آخرين بار باشد كه اتفاق مي‌افتد. همه بايد كمك كنيم تا تيم ملي به موفقيت برسد.

كي‌روش در پاسخ به اين سؤال كه عدم سفر اميد به اوكراين چقدر در بازي‌هاي ايران و عراق در آينده تأثير خواهد داشت، گفت: اين مساله را در آينده خواهيد ديد. اميدوارم كه تيم ايران موفق شود ولي اگر موفق نشد مردم بدانند كه تقصير از ما نبوده است و ما هر كاري كه از دستمان برمي‌آمد و لازم بود انجام داده‌ايم. همه بايد كمك كنند. اميدوارم اين اتفاق درسي باشد براي ما و در آينده تكرار نشود زيرا براي اعتبار و حيثيت فوتبال ايران نيز اين مسئله خوب نيست. اين اشتباه نبايد ديگر رخ دهد زيرا به اعتبار فوتبال ايران لطمه مي‌زند.


نوشته شده در   سه شنبه 10 خرداد 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode