ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403
چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 17 فروردين 1403     |     کد : 203373

مردم آذربایجان‌شرقی در کنار مردم فلسطین

مردم ولایتمدار آذربایجان‌شرقی همزمان با سراسر کشور با حضور در راهپیمایی روز قدس، جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین را محکوم کرده و اعلام کردند که مثل همیشه کنار مردم فلسطین هستند.

ایسنا/آذربایجان شرقی مردم ولایتمدار آذربایجان‌شرقی همزمان با سراسر کشور با حضور در راهپیمایی روز قدس، جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین را محکوم کرده و اعلام کردند که مثل همیشه کنار مردم فلسطین هستند.

راهپیمایی روز قدس امسال نیز با حضور خیل کثیری از مردم شهرها و روستاهای مختلف استان از جمله تبریز برگزار شد و مردم این دیار تعصب و غیرت، با سر دادن شعارهای «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر صهیونیسم»، «فلسطین فلسطین حمایتت می‌کنیم»، «این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده» خواستار نابودی رژیم صهیونیستی شدند.

در مسیرهای منتهی به محل تجمع، غرفه‌های مختلفی برپا شده و برنامه‌های جذاب جنبی از جمله اجرای گروه‌های ورزشی کونگ‌فو، طناب زنی، ووشو و کاراته، غرفه نقاشی کودکان، گروه‌های سرود و پرده خوانی اجرا شد که مورد استقبال روزه داران مومن قرار گرفت.

مردم آذربایجان‌شرقی در کنار مردم فلسطین

غرفه‌های میز خدمت برخی ادارات نیز برپا شده و آماده پاسخگویی به سوالات و مشکلات مردم بودند.

یکی از نکات جالب راهپیمایی امروز، اهتزاز پرچم چند متری فلسطین و ایران بود که مردم ولایتمدار تبریز با گرفتن بخشی از این پرچم‌ها و سر دادن شعار، جلوه ای ویژه‌ به مراسم دادند.

مردم آذربایجان‌شرقی در کنار مردم فلسطین

امروز مردم به عشق رهبر و لبیک گویی به ولایت فقیه و حمایت از مردم مظلوم فلسطین به میدان آمدند.

تمامی اقشار مردمی از نوزاد و کودک گرفته تا مادربزرگ و پدربزرگ‌هایی بر روی ویلچر و عصا به دست در راهپیمایی امروز حضور یافتند.

وقتی مراسم راهپیمایی تمام شد، مردم برای شنیدن سخنرانی اصلی مراسم و اقامه نماز جمعه راهی مصلی امام (ره) شدند. با توجه به صف‌های طولانی که برای داخل شدن به مصلی ایجاد شده بود، مردم در صف ورود به مصلی نیز همچنان شعار و صلوات سر داده و برای آزادی قدس شریف و نجات مردم مظلوم غزه از چنگال زورگویان و مستکبران دعا می‌کردند.

در پایان راهپیمایی نیز مردم خواستار انتقام نیروهای مسلح از رژیم صهیونیستی بابت حمله اخیر این رژیم به کنسولگری و شهادت هموطنانمان شدند.

مردم آذربایجان‌شرقی در کنار مردم فلسطین

مردم آذربایجان‌شرقی در کنار مردم فلسطین

مردم آذربایجان‌شرقی در کنار مردم فلسطین

 

 


نوشته شده در   جمعه 17 فروردين 1403  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode