ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 9 خرداد 1390     |     کد : 20299

تجددگرايي و تحجر دو عنصر تهديد‌كننده بانوان ايران

مديركل امور بانوان و خانواده استانداري آذربايجان شرقي گفت: در حال حاضر تحجر و تجددگرايي دو عنصر تهديد‌كننده براي بانوان ايران اسلامي است.

مديركل امور بانوان و خانواده استانداري آذربايجان شرقي هشدار داد: تجددگرايي و تحجر دو عنصر تهديد‌كننده بانوان ايران 
مديركل امور بانوان و خانواده استانداري آذربايجان شرقي گفت: در حال حاضر تحجر و تجددگرايي دو عنصر تهديد‌كننده براي بانوان ايران اسلامي است.

به گزار ش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از روابط عمومي استانداري آذربايجان‌شرقي، نسرين پيرسمساري با تاكيد بر پيروي زنان از سيره و منش حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار داشت: حضرت زهرا(س) تنها يك تصور از حقيقت حيات‌بخش نيست بلكه تجسم عيني و زنده بركت خداوند براي انسان است.
وي با بيان اين كه امام خميني(ره) راه جديدي را پيش روي زنان گشودند، افزود: در تفكر ايشان هم خانواده و تربيت فرزند محور است و هم حضور و مشاركت اجتماعي زنان؛ تفكري كه امروز بايد تمام ابعاد آن توسط انديشمندان و صاحب‌نظران ترسيم شود.
پيرسمساري بيان داشت: همواره دو خطر جدي زنان ما را تهديد مي‌كند، اولا تحجرگرايي كه به نام دفاع از دين، زن را از جامعه جدا و منزوي مي‌كند و ثانيا تجددگرايي كه به نام دفاع از زن، دين را ناكارآمد نشان مي‌دهد.
وي تاكيد كرد: نظرات امام و مقام معظم رهبري در حوزه زنان منعطف و پاسخگوست و در عصر حاضر مي‌تواند يك نظام مبتني بر عدالت و اخلاق را در خصوص زنان ايجاد كند.
پيرسمساري ادامه داد: همه اينها مي‌تواند زمينه ظهور يك فرهنگ تازه را در موضوع زنان اولا در ايران، ثانيا در جهان اسلام و ثالثا در كل جهان فراهم كند؛ چنانچه امروز در بحرين و ديگر كشورهاي اسلامي مي‌بينيم كه با قيام زنان عرصه تازه‌اي از مبارزات باز شده است.
مديركل امور بانوان و خانواده استانداري، خانواده را يكي از اساسي‌ترين نهادها در جامعه عنوان كرد و گفت: جايگاه خانواده در اسلام، استكبار جهاني و صهيونيست بين‌الملل را برآن داشته تا از طريق فساد اخلاقي و بي‌بند و باري اين نهاد مقدس را از هم پاشيده و نقشه‌هاي خود را عملي كنند.
پيرسمساري با اشاره به اقدامات دشمنان در حوزه عفاف و حجاب تصريح كرد: براي حفظ و احياي حجاب و مقابله با تعرض‌هاي دشمن نيازمند برنامه‌ريزي‌هاي كلان در قالب فعاليت‌هاي فرهنگي و اجتماعي هم براي زنان و هم مردان هستيم.
وي همچنين جهاد اقتصادي را امتحاني بزرگ در رديف دفاع مقدس براي ملت ايران ذكر و خاطرنشان كرد: براي رسيدن به اقتصادي پويا و كارآمد بايد فرهنگ مصرف صحيح در جامعه مطرح شود و در اين ميان زنان نقش مهم‌تري داشته و بايد به پيام مقام معظم رهبري لبيك گويند.


نوشته شده در   دوشنبه 9 خرداد 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode