ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 8 خرداد 1390     |     کد : 20268

توزيع فراخوان عصر نمايشنامه در تبريز

سرپرست حوزه هنري آذربايجان شرقي از توزيع آيين‌نامه اجرايي و شرايط متون براي شركت در برنامه عصر نمايشنامه با هدف برگزاري جلسات نمايشنامه خواني در تبريز خبر داد.

 سرپرست حوزه هنري آذربايجان شرقي از توزيع آيين‌نامه اجرايي و شرايط متون براي شركت در برنامه عصر نمايشنامه با هدف برگزاري جلسات نمايشنامه خواني در تبريز خبر داد.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از روابط عمومي حوزه هنري آذربايجان شرقي، شهرام­خدايي اظهار داشت: نخستين دوره منسجم نمايشنامه­خواني با عنوان سري برنامه­هاي عصر نمايشنامه در دستور كار حوزه هنري آذربايجان­شرقي قرار دارد و به اين منظور آئين­نامه اين برنامه به منظور جمع­آوري نمايشنامه­هاي برتر تدوين و در بين علاقمندان توزيع مي­شود.
وي نمايشنامه را پايه و اساس هنر تئاتر ناميد و گفت: اجرا و برنامه­هاي نمايشنامه­خواني هدف اصلي خود را بر توليد متون نمايشي متمركز خواهد كرد و تمامي نمايشنامه­هاي شركت­كننده در اين سري برنامه­ها براي نخستين­بار خوانش ميشوند.
خدايي با اشاره به فراخوان عصر نمايشنامه از متقاضيان خواست نسخه ديجيتال نمايشنامه­هاي خود را در محيط Word به همراه سه نسخه چاپي تا پايان خرداد ماه به واحد نمايش حوزه هنري استان تحويل دهند.
وي همچنين از چاپ متون برگزيده نمايشنامه­خواني در قالب يك كتاب خبر داد و اضافه كرد: سه نمايشنامه برتر اين سري برنامه ها مورد تقدير قرار گرفته و براي سال آتي سهميه اجراي عمومي صحنه­اي براي آنها در نظر گرفته ميشود.
خدايي همچنين از اعطاي جوايز نفيسي به خوانشگران اول و دوم زن و مرد در پايان سال خبر داد.
وي يادآور شد: نخستين سري از برنامه عصر ­نمايشنامه به صورت آزمايشي با خوانش نمايشنامه آوازي نرم براي جهان به كارگرداني شهرام احمدي در فروردين ماه سال جاري برگزار شد و استقبال قابل توجهي از آن به عمل آمد.
فراخوان عصر نمايشنامه در سايت حوزه هنري آذربايجان شرقي به نشاني www.artabriz.ir در دسترس علاقه‌مندان است.


نوشته شده در   يکشنبه 8 خرداد 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode