ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403
چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 19 آذر 1402     |     کد : 202463

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

رژیم صهیونیستی امتداد جریان دشمنی با اهل بیت و فاطمه زهرا (س) است

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: امروز اسرائیل غاصب و حامیان این رژیم نمود عینی همان جریان و نگاهی هستند که به دنبال ضربه زدن به مکتب اهل بیت و به ویژه فاطمه زهرا(س) بودند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: امروز اسرائیل غاصب و حامیان این رژیم نمود عینی همان جریان و نگاهی هستند که به دنبال ضربه زدن به مکتب اهل بیت و به ویژه فاطمه زهرا(س) بودند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام والمسلمین سید محمود حسینی در آئین «شکرانه خدمت» مراسم تجلیل از عوامل برگزاری برنامه محفل اشک مقدس دهه اول محرم در شهرستان اهر با اشاره به فرا رسیدن ایام فاطمیه اظهار داشت: حضرت فاطمه زهرا (س) نه تنها پناه مردمان و اهل زمین بلکه حجت و محور ائمه معصومین (ع) و الگو و اسوه‌ای آسمانی است و حریم و حرمت الهی دارد.

وی ادامه داد: جایگاه بانوی دو عالم به حدی والاست که حتی حضرت عزرائیل هنگام فوت پیامبر اکرم (ص) و خود حضرت فاطمه (س) اذن ورود می‌طلبد و صدیقه کبری (سلام الله) مادر همه مؤمنان الهی از ازل تا ابد و حضرت اباعبدالله نیز پدر همه مؤمنان از ابتدا تا انتهای خلقت هستند.

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: به عقیده آلوسی از مفسران سنی قرآن حتی در سوره دهر که آیاتی از آن در حق اهل بیت (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) نازل شده و نعمات بهشتی را می‌شمارد، حرمت زهرای مرضیه (س) را نگه می‌دارد و سخنی از حوریان بهشتی نمی‌آورد و پیامبر اسلام نیز می‌فرمایند با حضور دخترم زهرا (س) شمیم بهشت را احساس می‌کنم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی تصریح کرد: امام صادق (ع) در پاسخ به حکمت نامگذاری دخت نبی مکرم اسلام به نام مبارک زهرا نیز می‌فرمایند به فرموده حضرت گرسول (ص) عالم از نور صدیقه کبری آفریده شده و زهرا (س) تجلی نور الهی است.

حجت الاسلام حسینی گفت: اگر در این ایام بر آنهایی که به اهل بیت و به ویژه فاطمه زهرا (س) ظلم و دشمنی کردند، لعن و نفرین می‌فرستیم، باید در مورد همان جریان و نگاهی که امروز نیز به دنبال ضربه زدن به مکتب اهل بیت هستند، روشنگری و مقابله کنیم و اسرائیل غاصب و حامیان این رژیم جعلی و موقت نمود عینی همان جریان هستند و به گفته امام موسی صدر اگر اسرائیل و شیطان در مقابل هم قرار گیرند، ما در کنار شیطان با اسرائیل خواهیم جنگید.

 


نوشته شده در   يکشنبه 19 آذر 1402  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode