ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 14 ارديبهشت 1403
جمعه 14 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 14 آذر 1402     |     کد : 202421

رییس سازمان تبلیغات اسلامی:

فتوحات بزرگ ما نتیجه به میدان آمدن مردم است

رییس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: اتفاق های بزرگ توسط مردم رقم می خورد و هروقت مردم به میدان آمده اند ما فتوحات بزرگی داشته ایم.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: اتفاق های بزرگ توسط مردم رقم می خورد و هروقت مردم به میدان آمده اند ما فتوحات بزرگی داشته ایم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد قمی بعدازظهر دوشنبه در جمع نخبگان، فعالان فرهنگی و طلاب در یاسوج افزود: مردم ما همواره به ارزش‌ها پایبند بوده و هر زمان که در انجام کاری مردم به میدان آمده‌اند، حماسه آفریده‌اند.

وی با بیان اینکه به گفته مقام معظم رهبری مساجد باید به پایگاه‌های قرآنی تبدیل شوند، گفت: در راستای توسعه مساجد و تأمین هزینه‌ها برای فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی در برخی استان‌ها در جایی که مساجد قرار دارند، چنانچه امکان داشته باشد، سرمایه گذاران در نزدیک مساجد فعالیت‌های اقتصادی انجام می‌دهند و سود این فعالیت‌ها برای توسعه مساجد و هزینه‌هایی همچون پرداخت حقوق خادمین و طلاب مساجد هزینه می‌شود و از سود این امر می‌توان برای توسعه مساجد و تأمین درآمد برای خادمین مسجد استفاده کرد.

حجت الاسلام قمی تصریح کرد: در بودجه سازمان تبلیغات امکان تأمین اعتبار برای پرداخت به خادمین وجود ندارد.

وی با بیان اینکه حضور طلبه‌ها در آموزش و پرورش یک حسن است، گفت: باید بدانیم که بسیاری از مردم جامعه ما حسرت می‌خورند که از قرآن کم بهره هستند و و باور دارند که قرآن کتاب زندگی است.

حجت الاسلام قمی همچنین با اشاره به مشارکت مردم در کمک به هیئت‌های مذهبی گفت: در این استان هزینه‌هایی که توسط مردم برای هیئت‌ها انجام شده در برابر هزینه دولتی چیزی نیست و در این راستا به دنبال جذب خیرین برای کمک به هیئت‌های مذهبی در استان هستیم.

وی افزود: در سازمان تبلیغات، کاری به عنوان «حریفت منم» در مورد غزه تولید شده و استقبال مطلوب و خوبی نیز از این اثر انجام شده است.

رئیس سازمان تبلیغات تصریح کرد: باید همواره بازدید از هیئت‌ها و جلسات انجام شود زیرا یکی از مهمترین ویژگی هیئت‌ها این است که مردم در آن همه کاره هستند و این نکته مثبتی است.

وی با بیان اینکه باید به دنبال توسعه گستره مخاطب باشیم، گفت: کارهای فرهنگی همچون سلام فرمانده می‌تواند در تعالی بینش جوانان نقش مهمی داشته باشد و باید چنین کارهایی انجام شود.

 


نوشته شده در   سه شنبه 14 آذر 1402  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode