ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 14 ارديبهشت 1403
جمعه 14 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 4 آذر 1402     |     کد : 202341

امام جمعه تبریز:

آتش بس موقت در سرزمین‌های اشغالی شکست رژیم صهیونیستی را نشان می‌دهد

امام جمعه تبریز با بیان اینکه آتش بس موقت در سرزمین‌های اشغالی بین اسرائیل و حماس از چند منظر قابل بررسی است، گفت:

ایسنا/آذربایجان شرقی امام جمعه تبریز با بیان اینکه آتش بس موقت در سرزمین‌های اشغالی بین اسرائیل و حماس از چند منظر قابل بررسی است، گفت: روند فعلی جنگ چه ادامه یابد یا متوقف شود در هر دو صورت باخت و شکست آن برای رژیم صهیونیستی است چرا که آنها به هیچ یک از اهداف اعلامی خود نزدیک نشده‌اند.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمد علی آل هاشم در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز اظهار کرد: توقف جنگ در چنین شرایطی اذعان به شکست است و از سرگیری دوباره آن هم هزینه‌ی مضاعفی برای این رژیم خواهد داشت.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه بار دیگر ثابت شد ماشین جنگی رژیم صهیونیستی فرسوده و از کارافتاده است، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی از سال ۲۰۰۰ تاکنون در هر جنگی مجبور به پذیرش آتش بس شده و در آخر عقب نشینی کرده و یا شکست خورده است.

وی یادآور شد: اوایل طوفان الاقصی، نخست وزیر منحوس رژیم جعلی گفته بود آتش بس را نمی‌پذیرد چون پذیرش آن همانند پذیرش شکست است پس چه شد؟ الان دنبال آتش بس چهار روزه و یک هفته‌ای هستند.

حجت‌الاسلام و المسلمین آل‌هاشم با بیان اینکه این شکست فقط برای رژیم صهیونیستی نیست بلکه آمریکا و سایر دولت‌های حامی این رژیم نیز در شکست فاجعه بار جنگ غزه سهیم‌ هستند، خاطر نشان کرد: اگر جنگ غزه برای رژیم صهیونیستی فاجعه بار بوده برای کارفرمای این رژیم یعنی آمریکا فاجعه بارتر است.

وی به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای نیروی هوا و فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: برای همه‌ی ما شیرین و افتخار آفرین بود امروز نیروی‌های مسلح در یک سطح خوبی قرار دارند این موفقیت‌ها در سایه‌ی هدایت‌های فرماندهی معظم کل قوا و تلاش مجاهدانه و خالصانه نیروی مسلح ما به دست آمده ‌است.

خطیب نماز جمعه تبریز ادامه داد: موفقیت نیروی‌های مسلح در ایجاد بازدارندگی یک نمونه خوب برای دستگاه‌ها است، نیروی انسانی با انگیزه در کنار تخصص، به بالندگی و رشد سازمانی منجر شده است.

وی با بیان اینکه امروز قدرت نیروی‌های مسلح یک الگوی قابل اتکا برای همه است‌، اظهار کرد: اندیشمندان باید مولفه‌های قدرت یابی نیروی‌های مسلح را مورد مطالعه قرار بدهند چرا که متعقدم مولفه ایمان و اعتقاد بزرگترین مولفه قدرت یابی نیروی‌های مسلح تحت فرماندهی ولایت فقیه و فرماندهی معظم کل قوا است.

وی افزود: آنچه امروز در نیروی‌های مسلح مشاهده می‌شود شکوه ایمان و اقتدار در سایه تبعیت از فرماندهی کل قوا است که شاهد شکل گیری قدرت بی انتها در مقابل دشمنان بوده، قدرتی آراسته و صاحب تجربه با فرماندهان رشید، مبتکر و مومن که هرگز عقب نشینی نمی‌کنند.

وی گفت: انتخابات و صندوق رای همواره در جامعه ما دارای شأن و جایگاه بزرگی بوده و در نظام دینی ما هیچگاه تشریفاتی نبوده و امامین انقلاب نیز همواره روی مشارکت حداکثری تاکید کرده‌اند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر با اعضای فقهای شورای نگهبان و حقوقدانان، آنها را برای فراهم کردن زمینه برای حضور پرشور مردم در انتخابات مکلف کرده‌اند، یادآورشد: هرازگاهی صحبت از تحریم انتخابات توسط برخی از جریانات سیاسی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که این صحبت‌ها خدمت به جامعه نیست.

وی ادامه داد: اما اکثر جریانات سیاسی داخل نظام برای حضور پرشور مردم آماده هستند. هرکس دلسوز ایران است باید مدافع مشارکت حداکثری مردم در انتخاب باشد ولو مذهبی نباشد.

وی افزود: انتخابات، قدرت آفرین و تهدیدزا برای دشمن است و برای گروه‌های سیاسی هیچ منفعت و مصلحتی بالاتر از راهبرد مشارکت بالا نیست و نفع همه گروه‌ها و مردم در مشارکت حداکثری است و کارهای انتخابات نیز باید بر این راهبرد کلان استوار گردد.


نوشته شده در   شنبه 4 آذر 1402  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode