ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 22 آبان 1402     |     کد : 202248

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین جوانان آینده نظام را بیمه می‌کند

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: اگر نسل‌های جدید با فرهنگ ایثار و شهادت به خوبی مانوس شوند علاوه بر بیمه شدن آینده نظام با جوانان مسئولیت‌پذیر مواجه خواهیم بود.

 معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: اگر نسل‌های جدید با فرهنگ ایثار و شهادت به خوبی مانوس شوند علاوه بر بیمه شدن آینده نظام با جوانان مسئولیت‌پذیر مواجه خواهیم بود.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی استانداری، تراب محمدی، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی، روز گذشته ۲۰ آبان‌ماه، در جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت استان، گفت: اگر نسل‌های جدید با فرهنگ ایثار و شهادت به خوبی مأنوس شوند علاوه بر بیمه شدن آیند نظام با جوانان مسئولیت پذیر مواجه خواهیم بود.

وی افزود: اساساً انتقال و تعمیق ارزش‌های دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت به خصوص در بین جوانان و نوجوانان فلسفه ایجاد شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت است که باید تحقق آن با جدیت تعقیب شود.

محمدی، با بیان اینکه ایثار و از جان گذشتگی شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان موجب حفظ اسلام، استمرار نظام مقدس جمهوری اسلامی و سربلندی ایران شد تاکید کرد: رسالت سنگین ما حفظ و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به آحاد جامعه به ویژه به جوانان و نوجوانان است.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی اضافه کرد: پیگیری حق و حقوق قانونی ایثارگران یکی دیگر از ماموریت‌هایی است که دبیرخانه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت استان باید با حساسیت آن را دنبال کند.

محمدی بر ضرورت تولید محتوا در اطلاع رسانی کنگره ده هزار شهید آذربایجان‌شرقی تاکید کرد و گفت: در خصوص معرفی و اطلاع رسانی کنگره محتوا سازی مناسب و دارای پیام به جامعه مد نظر قرار گیرد.

وی در ادامه با اشاره به جنگ غزه گفت: امروز صحنه‌هایی که در غزه دیده می‌شود، دنیا هر لحظه به این سخن حضرت امام خمینی(ره) که فرمود آمریکا شیطان بزرگ و اسرائیل غده سرطانی است، نزدیک می‌شود.

محمدی، اضافه کرد: امروز به رغم حاکمیت ملت‌های مختلف، مردم روز به روز به سوی آگاهی حرکت کرده و بصیرت آنها بیشتر می‌شود و از طرفی مظلومیت ملت فلسطین و خوی وحشی‌گری رژیم صهونیستی برای آنها آشکارتر می شود.

معاون استاندار آذربایجان‌شرقی، با اشاره به اینکه طبق آموزه‌های دینی حکومت آینده متعلق به مستضعفین است، گفت: غزه و مقاومت از بین رفتنی نیست و آن چیزی که نابود خواهد شد، رژیم غاصب صهیونیستی و استکبار جهانی است.


نوشته شده در   دوشنبه 22 آبان 1402  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode