ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403
چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 3 آبان 1402     |     کد : 202111

نماینده ولی‌ فقیه در آذربایجان‌شرقی:

مقاومت جوانان غزه باعث پریشانی مقامات رژیم صهیونیستی شد

حجت‌الاسلام آل‌هاشم، به حملات وحشیانه صهیونیست‌ها به غزه اشاره کرد و گفت:

 حجت‌الاسلام آل‌هاشم، به حملات وحشیانه صهیونیست‌ها به غزه اشاره کرد و گفت: جوانان غیرتمند غزه و فلسطین بی‌سابقه‌ترین مقاومت را در عمق سرزمین اشغالی انجام می‌دهند و این موضوع باعث سر در گمی و پریشانی مقامات رژیم جعلی شده و دست به دامان کشور‌های غربی و آمریکا شده‌اند.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، شامگاه اول آبان‌ماه، در یادواره شهدای منطقه مهربان در شهر شربیان، گفت: علاوه بر نقش بنیادین امداد الهی در پیروزی ملت ایران در دوران دفاع مقدس نقش آفرینی مردم یکی از مهمترین عوامل غلبه بر دشمن بود.

وی افزود: جانبازان، خانواده‌های شهدا، مادران شهدا، همسران و فرزندان شهدا اسوه‌های ایستادگی در برابر دشمن هستند که در راه حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی جان ارزشمند عزیزترین‌های خود را فدا کردند و نباید این فداکاری‌ها فراموش کرد.

آل‌هاشم گفت: یکی از راه‌های انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جدید و جوان جامعه، تکریم خانواده شهدا و جانبازان و آزادگان است.

امام جمعه تبریز، به نقش ارتش و سپاه و نیروی بسیج در هشت سال دفاع مقدس اشاره و اظهارکرد: امروز هم ارتشی، سپاهی و بسیجی در کنار هم از کشور دفاع می‌کنند. نیرو‌های مسلح مایه قوت نظام اسلامی هستند که در سایه فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای اجازه تجاوز به هیچ دشمنی را به میهنمان نمی‌دهند.

وی ادامه داد: دفاع مقدس نشان داد اگر مردم و مسئولان باهم و یک دل و یک صدا باشند دست خالی بر دشمن غلبه می‌کنند لذا باید دست به دست هم دهیم چرا که با وحدت حول محور ولایت و اطاعت محض از رهبر معظم انقلاب دشمن هیچ غلطی علیه ایران اسلامی نمی‌تواند انجام دهد.

آل‌هاشم گفت: در ۲۰۰ سال اخیر هر جنگی روی داده است بخشی از خاک ایران واگذار شده است و تنها در دوان دفاع مقدس بود که دشمن را از کشور بیرون کردیم و نظام جمهوری اسلامی پا بر جا ماند و باید از دفاع مقدس درس بگیریم و در سال‌های اخیر هم شهدای مدافع حرم و مدافعان امنیت و سلامت نشان دادند که حماسه هشت سال دفاع مقدس فراموش شدنی نیست.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی، در بخش دیگر سخنان خود به حملات وحشیانه صهیونیست‌ها به غزه هم اشاره کرد و افزود: جوانان غیرتمند غزه و فلسطین بی‌سابقه‌ترین مقاومت را در عمق سرزمین اشغالی انجام می‌دهند و این موضوع باعث سر در گمی و پریشانی مقامات رژیم جعلی شده و دست به دامان کشور‌های غربی و آمریکا شده‌اند.

وی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در چند سال قبل گفته بودند اسرائیل تا ۲۵ سال آینده روی نقشه جهان نخواهد بود الحمدلله پیش از موعد مقرر این رژیم جلاد با طوفان الاقصی نابود خواهد شد.


نوشته شده در   چهارشنبه 3 آبان 1402  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode