ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 7 خرداد 1390     |     کد : 20201

اعتيادجنايت‌خانوادگي را درتبريزرقم زد

جوان معتادي كه با كشتن اعضاي خانواده عمويش،‌ خانه را به آتش كشيده بود، پس از دستگيري از سوي پليس، پرده از راز اين جنايت خانوادگي برداشت.

جام جم آنلاين: جوان معتادي كه با كشتن اعضاي خانواده عمويش،‌ خانه را به آتش كشيده بود، پس از دستگيري از سوي پليس، پرده از راز اين جنايت خانوادگي برداشت.
سرهنگ مداحي، رئيس پليس آگاهي استان آذربايجان شرقي در گفت‌وگو با ايسنا، درباره جزييات اين جنايت اظهاركرد: چندي پيش در شهرستان تبريز بر اثر وقوع آتش‌سوزي در يك منزل مسكوني، چهار تن جان خود را از دست دادند كه با توجه به اهميت موضوع كارآگاهان پليس آگاهي تبريز و گروهي از ماموران بررسي صحنه جرم به منظور كشف علت وقوع اين حادثه، رسيدگي به اين پرونده را در دستور كار خود قرار دادند.

وي با بيان اين‌كه با توجه به گزارش پزشكي قانوني مبني بر وجود جراحت در بدن متوفيان احتمال وقوع جنايت در اين پرونده قوت گرفت، افزود: تحقيقات از بستگان نزديك متوفيان از سوي پليس آغاز شد و برخي از اعضاي خانواده متوفيان به صورت نامحسوس تحت كنترل قرار گرفتند.

مداحي ادامه داد: با توجه به تحقيقات و بررسي‌هاي انجام شده چندي پيش يكي از اقوام متوفيان براي انجام تحقيقات بيشتر در اختيار پليس آگاهي قرار گرفت و در بازجويي‌هاي صورت گرفته اين فرد به نام «ش ـ ب» 30 ساله راز جنايت چهار تن را برملا كرد.

رئيس پليس آگاهي استان آذربايجان شرقي گفت: متهم اين پرونده در اعترافاتش عنوان كرد كه «راضيه» 70 ساله، «مرضيه»40 ساله، «سيما» 19 ساله و «مينا» 10 ساله را به قتل رسانده است.

وي ادامه داد: اين متهم كه برادرزاده صاحب منزل بود بيان كرد كه در صبح 29 اسفند 89 پس از استعمال موادمخدر به منزل عموي خود براي گرفتن پول مراجعه كرده و پس از حضور در اين منزل زماني كه متوجه حضور نداشتن عمويش شد از زن‌عموي خود درخواست پول كرده بود.

وي گفت: متهم عنوان كرد كه زماني كه زن‌عمويم از دادن پول به من خودداري كرد و قصد داشت موضوع را به عمويم اطلاع دهد او را از اين كار منع كردم اما زماني كه وي خواست مجددا با عمويم تماس بگيرد چاقويي را از آشپزخانه برداشته و با ضربات چاقو به وي حمله كردم.

مداحي خاطرنشان كرد: اين متهم در ادامه اعتراف كرد كه زماني كه مادر‌ زن‌عمويم با ديدن اين صحنه قصد فرار داشت با ضربات چاقو وي را هم مجروح كردم و سپس با دختران عمويم درگير شده و پس از واردكردن ضربات چاقو به آنان و سرقت طلاهايشان در هنگام خروج شلنگ گاز را بريدم و از صحنه متواري شدم كه بر اثر نشت گاز انفجار در منزل عمويم رخ داده بود.

وي با بيان اين‌كه در بررسي‌هاي بيشتر مشخص شد كه متهم اين پرونده به موادمخدر اعتياد داشته است اما فاقد سابقه كيفري است، افزود: علل اصلي وقوع اين جنايت اعتياد و انگيزه وي نيز سرقت بوده است.


نوشته شده در   شنبه 7 خرداد 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode