ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 14 ارديبهشت 1403
جمعه 14 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 14 مهر 1402     |     کد : 201975

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

رژیم صهیونسیتی رفتنی است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت:

ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: رژیم صهیونسیتی رفتنی است و دولت‌هایی که سراغ قمار عادی‌سازی رفته‌اند باید بدانند که به قول اروپایی‌ها بر روی اسب بازنده شرط بندی کرده‌اند.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم در خطبه‌های نماز جمعه این هفته‌ تبریز، اظهار کرد: رژیم غاصب صهیونسیتی از سال ۲۰۰۶ در هیچ جنگی پیروز نشده است و هر هفته شاهد تجمعات اعتراضی بزرگ در کشورهای اشغالی هستیم و دل بستن به رابطه با رژیم صهیونسیتی نه تنها مشکل کشورها را حل نمی‌کند بلکه درد و رنج مداومی برای آن‌ها خواهد داشت و امنیت از طریق برادری میان آن‌ها و ملت‌های مسلمان و جریان‌های مقاومت به دست می‌آید.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش از دیدگاه رهبر معظم انقلاب رکن اصلی تحول در آینده‌ی کشور است اما متاسفانه به دلیل کم اعتنایی به این دستگاه ما شاهد شرایط بغرنج در این مجموعه هستیم البته این وضعیت مختص دیروز و امروز نیست بلکه در طول سال‌های گذشته نیز کوتاهی شده است.

وی افزود: طبق برخی گزارش‌های رسیده مدارس با کمبود شدید معلم مواجه است و این گزارش از کمبود چند ۱۰ هزار نفری در ارتباط با معلمین در سطح کشور حکایت دارد. 

 آل هاشم بیان کرد: دایر کردن و فرستادن معلم به کلاس ابتدای راه است چرا که باید از آموزش و پرورش آموزش باکیفیت را مطالبه کرد زیرا با بی‌توجهی گذشتگان هنوز در اول پله ایستاده‌ایم و باید شرایط عادلانه را برای همه دانش‌آموزان ایجاد کنیم.

وی با تشکر از دفتر ریاست جمهوری، بیان کرد: در خطبه‌های هفته‌ی گذشته نماز جمعه در رابطه با مازوت سوزی تذکری دادم که از طرف دفتر ریاست جمهوری تماس گرفتند و اظهار داشتند که دستوری ویژه به وزیر نفت در این باره داده شده است. من از پیگیری نهاد رئیس جمهوری و شخص آیت الله رئیسی سپاسگزارم.

وی خاطرنشان کرد: از رئیس قوه‌ی قضائیه که در سفر اخیرش به تبریز از شش صبح تا ۱۲ شب جلسات داشتند و از شورای عالی قوه قضائیه آمده بودند و پیگیر مسائل استان بودند تشکر می‌کنیم.

امام جمعه تبریز ضمن گرامیداشت هفته‌ی نیروی انتظامی بیان کرد: نیروی انتظامی از جمله شهربانی، ژاندارمری و کمیته انقلاب اسلامی و حال بعد از ادغام نیروی انتظامی خدمات‌رسان مردم بوده‌اند و در طول دفاع مقدس بیش از ۱۳ هزار شهید و بیش از ۲۲ هزار جانباز تقدیم کرده است از این‌رو نیروی انتظامی در کشورما محبوب مردم و مورد تکریم مردم نظامی اسلامی است و ما قدردان خدمات این عزیزان هستیم. 

وی با اشاره به اهمیت هفته‌ی وقف، بیان کرد: وقف عملی است که در آن اموال و منابع مالی به صورت دائمی به امور خیریه و اجتماعی اختصاص می‌یابد برکات وقف به تنهایی به فرد یا یک خانواده‌ی وقف کننده نمی‌رسد بلکه جامعه را بهره‌مند می‌سازد و می‌تواند به پیشرفت و توسعه جامعه کمک کند، وقف می‌تواند در تمامی زمینه‌های مختلف از جمله آموزش و پرورش، بهداشت و خدمات اجتماعی، فرهنگی و کمک به نیازمندان و پیشرفت علم و فناوری مؤثر باشد.

وی با اشاره به روز دامپزشکی، گفت: دامپزشکی فراتر از یک حرفه است، یک رسالت بزرگ است که در آن حیات و بقای زندگی، پیشگیری از بیماری و تشخیص و درمان بیماری‌های حیوانات را در دست می‌گیرند و سلامت را در عرصه‌های مختلف عمومی مانند عرصه‌ی بهداشت گوشت و محصولات پروتئینی و... را تامین می‌کنند را تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه فردا روز روستا و عشایر است، از مقام روستاییان عزیز به ویژه عشایر و نقش آن‌ها در آبادانی کشور تشکر می‌کنم. نامگذاری این روز به ترویج توسعه روستاییان و عشایر کمک می‌کند. روستاییان و عشایر در توسعه‌ی اقتصادی کشور نقش کلیدی ایفا می‌کنند.

وی با گرامیداشت روز جهانی پست، افزود: روز جهانی پست فرصتی است تا از تلاش کارکنان این حرفه‌ی ارزشمند تشکر کنیم. ارتباطات بین افراد و سازمان‌ها در گرو تلاش کارکنان اداره‌ی پست است به همین دلیل جریان طبیعی زندگی بدون حضور پست دچار مشکل می‌شود.


نوشته شده در   جمعه 14 مهر 1402  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode