ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403
پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 25 شهريور 1402     |     کد : 201833

امام جمعه موقت تبریز:

عزت و احترام زنان در سایه‌ی اسلام حفظ می‌شود

امام جمعه موقت تبریز گفت: عزت و احترام زنان در سایه‌ی اسلام حفظ می‌شود.

ایسنا/آذربایجان شرقی امام جمعه موقت تبریز گفت: عزت و احترام زنان در سایه‌ی اسلام حفظ می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین احمد مطهری اصل در خطبه‌های نماز جمعه‌ی این هفته‌ی تبریز، اظهار کرد: زنان ایران می‌دانند عزت و احترام آن‌ها با اسلام تجلی می‌یابد، این در حالی است که جهان استکباری زن را خوار و پست می‌شمارد.

 

وی افزود: زنان ایرانی بهترین زندگی را در این کشور دارند به طوری که پس از انقلاب زنان بی شماری به عنوان هیئت علمی، پزشک، مهندس، سرمایه‌دار، ورزشکار به عرصه آمدند بنابراین آمریکا بداند زنان از انقلاب اسلامی هیچ بدی ندیده‌اند تا به دنبال استکبار جهانی بروند.

مطهری با اشاره به گرامیداشت روز شعر و ادب فارسی، بیان کرد: ۲۷ شهریور ماه روز شعر ادب و فارسی و بزرگداشت شاعر شیرین سخن استاد شهریار است.

وی با بیان اینکه نظر اسلام نسبت به هنر و شعر بر دو گونه است، خاطرنشان کرد: هنری که در راستای تبیین حق اسلام باشد مورد تایید اسلام است اما شعر و هنری که حاصل توهمات و منحرف کننده‌ باشد، باطل است.

امام جمعه موقت تبریز عنوان کرد: مقام معظم رهبری در ۲۰ شهریور بیان کرده‌اند، آمریکا برای تمام کشورها توطئه‌هایی دارد و آن‌ها می‌خواهند گروهی را برای بحران سازی در کشورها ایجاد کنند.

وی افزود: آمریکا هزاران میلیارد دلار خرج می‌کند تا استکبار خود را بر جهان تحمیل کند، اما انقلاب اسلامی ایران توانسته نه تنها در منطقه بلکه در نقاط دور نیز بحث مقاومت مقابل آمریکا را مدیریت کند و هر روز هم قوی تر و منسجم تر می‌شود.

مطهری اصل ادامه داد: آمریکا و استکبار نتوانستند حمله‌ی نظامی کنند و به لطف مقاومت مردم و سعی و تلاش نیروهای مسلح تمامی گزینه‌های روی میز آمریکا اکنون زیر میز است.

وی بیان کرد: آمریکا متوجه شد که بحث اقتصادی، تحریم‌ها و ... فایده‌ای ندارند و اکنون به بحران سازی روی آورده‌اند و  قومیت، مذهب و جنسیت هدف دشمن ایران برای ایجاد تفرقه است.

وی گفت: مکتب اسلام وابسته به محبت اهل بیت(ع) است، دین اسلام و قرآن کریم در رفتار و کردار اهل بیت معنا پیدا می‌کند و خداوند به واسطه‌ی آنان به ما عنایت می‌کند.


برچسب ها
نوشته شده در   شنبه 25 شهريور 1402  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode