ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 10 ارديبهشت 1403
دوشنبه 10 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 31 مرداد 1402     |     کد : 201699

دیدار با جمعی از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه و علمای قم

رئیسی: اراده دولت پیشرفت کشور به‌رغم تحریم‌هاست

رئیس جمهور هم‌ترازی منابع و مصارف در سال ۱۴۰۱ را با وجود هزینه‌هایی همچون اعتبارات لازم برای اجرای طرح ۴۲ هزار میلیاردی رتبه‌بندی معلمان، از جمله اقدامات ...

رئیس جمهور هم‌ترازی منابع و مصارف در سال ۱۴۰۱ را با وجود هزینه‌هایی همچون اعتبارات لازم برای اجرای طرح ۴۲ هزار میلیاردی رتبه‌بندی معلمان، از جمله اقدامات مهم دولت در سامان‌دهی و منضبط کردن اقتصاد کشور عنوان کرد و گفت: اراده ما بر توسعه و پیشرفت کشور به‌رغم تهدیدها و تحریم‌هاست و دشمن نیز این پیام را از مجموعه اقدامات دولت دریافت کرده است.

به گزارش ایسنا، سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر امروز (دوشنبه) و در جریان سفری کوتاه به استان قم، با اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه و جمعی از علمای قم دیدار و گفتگو کرد.

رئیس جمهور در این جلسه با مرور شرایط و مشکلات کشور در زمان آغاز به کار دولت از جمله کسری بودجه، تورم افسار گسیخته و سایه سنگین نقدینگی بر سر اقتصاد کشور، به تشریح اقدامات دولت برای رفع این مشکلات طی دو سال گذشته به‌رغم فشارها، تهدیدها و تحریم‌های دشمن اشاره کرد و گفت: طی این مدت توانستیم با افزایش منابع و درآمدها ضمن جبران کسری بودجه به ارث رسیده، رشد نقدینگی در کشور را متوقف و حتی کاهشی کرده و با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی رشد اقتصادی ۴ دهم درصدی را به ۴ درصد برسانیم.

رئیسی در ادامه هم‌ترازی منابع و مصارف در سال ۱۴۰۱ را با وجود هزینه‌هایی همچون اعتبارات لازم برای اجرای طرح ۴۲ هزار میلیاردی رتبه‌بندی معلمان، از جمله اقدامات مهم دولت در سامان‌دهی و منضبط کردن اقتصاد کشور عنوان کرد و افزود: اراده ما بر توسعه و پیشرفت کشور به‌رغم تهدیدها و تحریم‌هاست و دشمن نیز این پیام را از مجموعه اقدامات دولت دریافت کرده است.

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنانش، حملات کم سابقه دشمن به باورها و اعتقادات مردم را از نشانه‌های شکست و ناامیدی در متوقف ساختن مسیر پیشرفت کشور دانست و بر اهتمام دولت برای رفع دغدغه‌های فرهنگی تاکید کرد.

پیش از سخنان رئیس جمهور تعدادی از حاضرین در این جلسه از جمله آیت‌الله اراکی، آیت‌الله نظری شاهرودی، آیت‌الله حسینی خراسانی و آیت‌الله غروی به بیان نقطه نظرات، دیدگاه‌ها و دغدغه‌های خود در خصوص مسائل مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور پرداختند.


برچسب ها
نوشته شده در   سه شنبه 31 مرداد 1402  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode