ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 15 ارديبهشت 1403
شنبه 15 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 12 مرداد 1402     |     کد : 201568

پوتین: قراردادهای تجاری با مصر، مراکش و تونس در حال آماده‌شدن است

رئیس‌جمهور روسیه امروز در سخنانی هشدار داد: سیاست‌های اوکراین آینده‌ای ندارد.

رئیس‌جمهور روسیه امروز در سخنانی هشدار داد: سیاست‌های اوکراین آینده‌ای ندارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه امروز چهارشنبه در نشستی با اعضای دولت این کشور در سخنانی اعلام کرد: قراردادهای تجاری با مصر، مراکش، تونس و سایر کشورهای منطقه در حال آماده شدن است. دیگر مناطق را نباید نادیده گرفت، زیرا این قاره بزرگ است.

رئیس جمهور روسیه در این ارتباط ادامه داد: همکاری سیاسی با آفریقا باید در راستای تعمیق همکاری های اقتصادی مورد استفاده قرار گیرد. برای تعمیق همکاری های اقتصادی باید از همکاری سیاسی با آفریقا استفاده کرد، روابط ما خوب است و به دنبال گسترش این روابط نیز هستیم.

ولادیمیر پوتین اضافه کرد: رژیم کی یف در تلاش است تا کتاب های نویسندگان کلاسیک روس را ممنوع و نابود کند؛ چنین سیاستی آینده ای نخواهد داشت. مؤسسات کتابخانه ای در مناطق جدید باید با کتاب‌ های نویسندگان کلاسیک روس و خارجی تجهیز شوند.

وی همچنین خاطر نشان کرد که لازم است اعتماد سیاسی بین فدراسیون روسیه و کشورهای آفریقایی به همکاری اقتصادی تبدیل شود.

این در حالیست که وی در جلسه عمومی اجلاس روسیه و آفریقا در سن پترزبورگ در روز پنجشنبه هفته گذشته توضیح داد که مسکو «فعالانه درگیر تغییر جهت گیری حمل و نقل و جریان بار به سمت کشورهای جهان جنوب، از جمله آفریقا است».

گذرگاه حمل و نقل بین المللی شمال- جنوب که به عنوان جایگزینی برای کانال سوئز معرفی می‌شود، یک سیستم حمل و نقل چند حالته به طول ۷۲۰۰ کیلومتر است که مسیرهای کشتی، ریلی و جاده‌ای را برای جابجایی محموله بین روسیه، ایران، جمهوری آذربایجان، هند و آسیای مرکزی به هم متصل می‌کند.


برچسب ها
نوشته شده در   پنجشنبه 12 مرداد 1402  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode