ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 5 خرداد 1390     |     کد : 20127

ذوب‌آهن اشك عرب‌ها را درآورد!

ذوب‌آهن ايران توانست با نتيجه 4 بر يک النصر عربستان را در اصفهان شکست دهد تا همراه سپاهان ديگر نماينده ايراني باشد که به جمع هشت تيم برتر آسيا مي‌پيوندد.

جام جم آنلاين: ذوب‌آهن ايران توانست با نتيجه 4 بر يک النصر عربستان را در اصفهان شکست دهد تا همراه سپاهان ديگر نماينده ايراني باشد که به جمع هشت تيم برتر آسيا مي‌پيوندد.
به گزارش فارس، ديدار تيم‌هاي ذوب‌آهن ايران و النصر عربستان در چارچوب مرحله يك‌هشتم نهايي رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا از ساعت 19:15 در ورزشگاه فولادشهر با حضور حدود 4 هزار هوادار برگزار شد.

شاگردان منصور ابراهيم‌زاده در ثانيه 30 توسط محمد قاضي به گل دست يافتند تا ضمن به ثمر رسيدن سريع‌ترين گل ليگ قهرمانان آسيا پاسخي به بي‌احترامي بازيكنان النصر پيش از آغاز بازي داده باشند. عربستاني‌ها قبل از آغاز بازي حاضر نشدند يك دقيقه سكوت به احترام درگذشت ناصر حجازي در وسط زمين انجام دهند.

پس از به ثمر رسيدن اين گل زودهنگام، بار ديگر در دقيقه 5 دروازه النصر باز شد. ايگور كاسترو اين گل را به ثمر رساند تا نيمه اول با نتيجه 2 بر صفر به سود ذوب‌آهن به پايان برسد.

در نيمه دوم ذوب‌آهني‌ها به حملات خود ادامه دادند و بار ديگر ايگور كاسترو توانست در دقيقه 63 گل سوم تيمش را به ثمر برساند. بدر المتوا در دقيقه 67 يكي از گل‌هاي النصر را جبران كرد، اما طولي نكشيد و شاهين خيري در دقيقه 74 بار ديگر اختلاف را به 3 گل رساند تا در پايان تيم ذوب‌آهن با نتيجه 4 بر يك به برتري دست يابد و پس از سپاهان، دومين نماينده ايران باشد كه به جمع هشت تيم برتر آسيا راه مي‌يابد.

چو ميونگ يونگ، داور كره‌اي قضاوت اين ديدار را برعهده داشت.

وي به ايگور كاسترو از ذوب‌آهن و خالد اسيري و ويكتور آلبرتو از النصر كارت زرد نشان داد. همچنين حسين عبدالغني را در دقيقه 89 از زمين بازي اخراج كرد.


نوشته شده در   پنجشنبه 5 خرداد 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode