ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403
چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 27 ارديبهشت 1402     |     کد : 201026

نماینده ولی فقیه در سازمان حج خبر داد؛

اعزام ۸۵ هزار زائر در سال ۱۴۰۲ به سرزمین وحی

نماینده ولی فقیه در سازمان حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی گفت: ۸۵ هزار زائر ایرانی در سال ۱۴۰۲ به سرزمین وحی برای حج تمتع اعزام می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در سازمان حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی گفت: ۸۵ هزار زائر ایرانی در سال ۱۴۰۲ به سرزمین وحی برای حج تمتع اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالفتاح نواب عصر سه شنبه در همایش آموزشی توجیهی حج تمتع در اصفهان اظهار داشت: هزار و ۵۵۰ خادم امسال در مناسک حج به زائران خدمات رسانی می‌کنند.

وی گفت افزود: پیش پروازها تا پایان اردیبهشت و پروازهای زائران از سوم خرداد آغاز می‌شود.

سرپرست حجاج ایرانی گفت: با توجه به شرایط آب و هوایی کشور عربستان و گرمی هوا و حضور سالمندان در حج امسال باید تمهیدات لازم برنامه‌ریزی شود و همه قسمت‌ها و بخش‌ها پیش بینی‌های لازم را انجام دهند.
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با اشاره به آماری از زائران کشورمان خاطر نشان کرد: به جز عوامل ۸۵ هزار زائر ایرانی در حج ۱۴۰۲ به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

همچنین در این همایش مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان اظهار داشت: امسال هفت هزار و ۳۹۰ زائر از اصفهان در قالب ۵۱ کاروان راهی سرزمین وحی می‌شوند.

حجت الاسلام حسین اژدری ادامه داد: اعزامی‌های ۸ خرداد تا ۱۷ خرداد مدینه قبل و مابقی زائران مدینه بعد هستند.

وی با اشاره به بزرگترین و کوچک‌ترین زائر امسال گفت: کوچک‌ترین زائر ۷ سال و بزرگ‌ترین زائر ۹۶ سال سن دارد. گفتنی است که امسال کاروانی ویژه زوج‌های جوان با خدمات ویژه زوجین تدارک دیده شده است.

مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان به تعداد پروازهای برگشت زائران بیت الله الحرام اشاره کرد و گفت: پروازهای برگشت از ۱۷ تا ۲۴ تیر خواهد بود.

گفتنی است که در این همایش غلامرضا رضایی معاون حج و عمره، استاندار اصفهان و آیت الله مهدوی از نمایندگان مردم در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اصفهان حضور داشتند.


نوشته شده در   چهارشنبه 27 ارديبهشت 1402  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode