ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 18 ارديبهشت 1403
سه شنبه 18 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 22 بهمن 1401     |     کد : 200282

رئیس مجلس شورای اسلامی:

وحدت و همدلی برای حل مشکلات اقتصادی کشور ضروری است

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: وحدت و همدلی برای حل مشکلات اقتصادی کشور ضروری است و همه مردم و مسئولان و بخش خصوصی باید برای حل مشکلات اقتصادی تلاش کنند.

 رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: وحدت و همدلی برای حل مشکلات اقتصادی کشور ضروری است و همه مردم و مسئولان و بخش خصوصی باید برای حل مشکلات اقتصادی تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر قالیباف شامگاه جمعه در نشست مشترک مجمع نمایندگان، مسئولان دستگاه‌های دولتی و نمایندگان بخش خصوصی استان با رئیس مجلس شورای اسلامی، افزود: انقلاب اسلامی به ما ثابت کرد که با تکیه بر توان و ظرفیت مردم می‌توان موانع سخت را از سر راه برداشت و به پیروزی رسید و این درسی است که ما از امام خمینی (ره) گرفتیم، بزرگ مردی که جز برای خدا حرفی نزد و جز برای خدا گامی بر نداشت.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی آموزه مهمی برای ما دارد، اظهار کرد: هرگاه بر توان و ظرفیت داخلی اعتماد کردیم توانستیم با عقلانیت انقلابی از سختی‌ها عبور کنیم و این همان رمز مهم پیروزی انقلاب اسلامی است.

قالیباف ادامه داد: ما در کشورمان باید تولید ثروت کنیم تا سرمایه گذاری اتفاق بیفتد و تا وقتی این اتفاق نیفتد نمی‌توانیم سرمایه گذاری داشته باشیم و نتیجه آن این می‌شود که ما امروز در منحصر به فرد ترین جای دنیا ایستاده ایم و اگر در همه حوزه‌ها درست حرکت کنیم مشکلات حل و درآمد کشور افزایش پیدا خواهد کرد.

رئیس مجلس با بیان اینکه مبانی انقلاب اسلامی مردم بوده و هر تصمیمی که برای حل مشکلات مردم گرفته شود باید شجاعانه و منطبق بر عقلانیت انجام گیرد، گفت: همه ظرفیت‌ها و امکانات در کشور وجود دارد و ما می‌توانیم با یک برنامه‌ریزی دقیق و علمی، در طول اجرای برنامه هفتم توسعه کشور را به شرایط ثبات اقتصادی برسانیم.

قالیباف با تاکید بر اینکه باید خرید خدمت انجام دهیم نه تولید خدمات، گفت: برای حل مشکلات باید تشخیص علمی درست با تصمیمات سیاسی داشته باشیم.


برچسب ها
نوشته شده در   شنبه 22 بهمن 1401  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode