ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 2 مرداد 1403
سه شنبه 2 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 2 خرداد 1390     |     کد : 19974

توليد 36 ساعت برنامه انيميشن در شبكه سهند

مدير كل صدا و سيماي آذربايجان شرقي گفت: در سال‌جاري 36 ساعت برنامه انيميشن در شبكه سهند توليد مي‌شود.

 مدير كل صدا و سيماي آذربايجان شرقي گفت: در سال‌جاري 36 ساعت برنامه انيميشن در شبكه سهند توليد مي‌شود.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، علي نواداد بعد از ظهر امروز در نشست رسانه‌اي به تشريح فعاليت‌هاي رسانه ملي در آذربايجان شرقي و برنامه‌هاي آتي اين اداره كل پرداخت.
مديركل صدا و سيماي آذربايجان شرقي اظهار داشت: صدا و سيماي آذربايجان شرقي در سال 90 بالاترين ميزان تعهد را در زمينه توليد آثار تلويزيوني و راديويي دارد.
وي ادامه داد: ميزان توليد انيميشن از 32 دقيقه در سال 86 به 36ساعت در سال 90 افزايش يافته و در حال حاضر 15 ساعت در حال ساخت است.
نواداد تصريح كرد: آذربايجان شرقي دومين رتبه كشوري را در ساخت مجموعه‌هاي انيميشني دارد و در ساخت مستند فاخر و مجموعه‌هاي نمايشي نيز تعهدات قابل توجهي بر عهده آذربايجان شرقي گذاشته شده است .
مدير كل صدا و سيماي آذربايجان شرقي افزود: سه تله‌فيلم جزو تعهدات صدا و سيماي استان در سال 90 است كه اين تله‌فيلم‌ها در مراحل مختلف ساخت قرار دارند، استان آذربايجان شرقي توان اين را دارد كه بيش از اين ميزان توليد داشته باشد.
وي در ادامه با اشاره به شرايط پخش موسيقي در صدا و سيما بيان كرد: پخش موسيقي در صدا و سيما همراه با ملاحظات شرعي صورت گرفته و بر اساس دستورالعمل دريافتي آلات موسيقي در رسانه ملي نمايش داده نمي‌شود.
مدير كل صدا و سيماي آذربايجان شرقي با اشاره به پخش برنامه تلويزيوني مربوط به نمايندگان مجلس شوراي اسلامي گفت: نمايندگان بر اساس مصوبه مي‌توانند در مدت زمان مشخص از رسانه ملي براي بيان عملكرد و برنامه‌هاي خود استفاده كنند و در اين ميان فرصت فراهم شده براي نمايندگان به صورت مساوي و عادلانه است.
وي ادامه داد: آذربايجان شرقي در عرصه توليد برنامه جزو استان‌هاي برتر كشور بوده و در پخش خبر رتبه سوم كشوري را دارد و معيارهاي مختلف در اين رتبه‌بندي وجود دارد.
نواداد يادآور شد: با توجه به پخش گلچين برنامه‌هاي مراكز استان‌ها در شبكه شما كه در آينده نزديك صورت مي‌گيرد توليدات آذربايجان شرقي حضور فعالي خواهد داشت اما برنامه‌هاي آذري زبان به صورت محدودتر در اين شبكه مي‌تواند پخش شود.


نوشته شده در   دوشنبه 2 خرداد 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode