ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403
چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 10 ارديبهشت 1401     |     کد : 198629

با صدور بیانیه ای انجام شد؛

قدردانی از حضور باشکوه مردم آذربایجان شرقی در راهپیمایی روز قدس

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی با صدور بیانیه‌ای از حضور گسترده مردم استان در راهپیمایی روز جهانی قدس قدردانی کرد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی با صدور بیانیه‌ای از حضور گسترده مردم استان در راهپیمایی روز جهانی قدس قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در بیانیه شورای هماهنگی آذربایجان شرقی آمده است:

آرمان فلسطین و قدس شریف، این یادگار گرانسنگ معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران، بیش از چهار دهه در مکتب فکری و عقیدتی ملت مسلمان ایران و آزادگان جهان، از اهمیت و حساسیت بسیار بالایی برخوردار بوده و در سال‌های گذشته نیز به رغم شیوع بیماری منحوس کرونا، این آرمان مقدس فراموش نشده بود.

بیانیه حاکی است: تا اینکه امسال با بهبود وضعیت سلامت عمومی جامعه و در عین حال با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی، فریاد حمایت از مظلومین فلسطین و اعلام انزجار از جنایات و کودک کشی‌های رژیم غاصب صهیونیستی توسط امت ولایتمدار و روزه دار ایران اسلامی با برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس با اقتدار، صلابت، شکوه، وحدت و انسجام در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان باشکوه‌تر و باعظمت‌تر از هر زمان، سر داده شد و ملت قهرمان ایران اسلامی یکبار دیگر بصیرت، دیانت و تکلیف مداری و پاسداری از آرمان‌های والای حضرت امام خمینی (ره) در حمایت از آزادی قدس شریف و ملت مظلوم فلسطین را به رخ جهانیان کشیدند.

در بیانیه شورای هماهنگی آذربایجان شرقی اضافه شده است: در این میان راهپیمایی غیرتمند و حماسه آفرین اهالی مؤمن و غیرتمند آذربایجان شرقی که همگام با سایر هموطنان در جای جای استان شهیدپرور، با حضور یکپارچه و در صفوفی بهم فشرده، تنفر و انزجار خود از جنایات وحشیانه رژیم غاصب اسرائیل و شیطنت‌های ایادی استکبار جهانی در منطقه را ابراز نمودند، افتخار آفرین و وصف ناپذیر بود.

در بیانیه تشریح شده است: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با قدردانی از حمایت‌های پدرانه نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز و استاندار محترم، در برگزاری منظم و باشکوه این راهپیمایی، از کلیه راهپیمایان روز جهانی قدس، یکایک خواهران و برادران به ویژه خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، مدیران و مسئولین دلسوز دستگاه‌های اجرایی، امنیتی و انتظامی، اصحاب رسانه و عموم پشتیبانی‌کنندگان این حرکت الهی صمیمانه تقدیر و تشکر نموده، مزید توفیقات توأم با عزت روزافزون همگان را از ذات اقدس الهی جل و علا مسألت می‌نماید.

اقشار مختلف مردم آذربایجان شرقی روز گذشته با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز قدس ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های مردم مظلوم فلسطین، شعار آزادی قدس شریف را یکپارچه فریاد زدند.


نوشته شده در   شنبه 10 ارديبهشت 1401  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode