ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 8 ارديبهشت 1403
شنبه 8 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 1 بهمن 1400     |     کد : 197834

سرپرست اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی خبرداد؛

برگزاری جشنواره تولیدات محتوایی «برهان» در آذربایجان شرقی

سرپرست اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی از برگزاری جشنواره تولیدات محتوایی «برهان» در این استان خبرداد.

سرپرست اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی از برگزاری جشنواره تولیدات محتوایی «برهان» در این استان خبرداد.

حجت الاسلام سید محمود حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: با بررسی به عمل آمده در زمینه آسیب‌های اجتماعی موجود در استان و در راستای عملیاتی نمودن فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر بهره گیری از ابزار هنر در رساندن پیام به مخاطب و تمدن سازی نوین اسلامی و ظرفیت بی نظیر قرآن کریم در ارائه الگوی رفتاری سالم، جشنواره فراخوان تولیدات محتوایی برهان در اداره کل تبلیغات اسلامی استان طراحی شد.

وی افزود: این جشنواره در دو بخش دانش آموزی و بزرگسال با محوریت موضوعات «اخلاق و آداب اجتماعی، صبر و مدارا، توکل و امید، کمک به نیازمندان، حقوق شهروندی، حقوق خانواده و آیات تأثیرگذار قرآن کریم» برگزار خواهد شد.

حسینی ابراز داشت: جشنواره برهان در رشته‌های عکس نوشته، پوستر، استوری موشن، پادکست و کلیپ برگزار می‌شود و اداره کل آموزش و پرورش استان، مجمع طراحان طلوع و کانون فرهنگی – تبلیغی تنا در این جشنواره ما را همراهی می‌کنند.

سرپرست اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی همچنین ادامه داد: آثار ارسالی به جشنواره باید برگرفته از آیات قرآنی (آیه، ترجمه، شعر و…) بوده و برای انتخاب اثر، حد نصاب لازم باید کسب شود و هر هنرمند می‌تواند در دو رشته شرکت کرده و حداکثر سه اثر در هر رشته ارسال کند.

حسینی گفت: جوایز آثار منتخب این جشنواره در دو بخش دانش آموزی و بزرگسال ۱۵۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال می‌باشد و از توانمندی و تخصص صاحبان آثار منتخب استفاده به عمل خواهد آمد. علاقمندان می‌توانند آثار خود را تا ۱۵ بهمن ماه به این جشنواره ارسال کنند.

وی در پایان افزود: زمان برگزاری اختتامیه جشنواره ۲۹ بهمن ماه سال جاری خواهد بود.


نوشته شده در   جمعه 1 بهمن 1400  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode