ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 11 ارديبهشت 1403
سه شنبه 11 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 23 دي 1400     |     کد : 197762

سرپرست اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

کمک‌های مومنانه هیات‌های مذهبی در دوران کرونا کم نظیر بود

سرپرست اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: کمک‌های مومنانه هیات‌های مذهبی در دوران کرونا در تبعیت از فرمان مقام معظم رهبری، کم نظیر بود.

 سرپرست اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: کمک‌های مومنانه هیات‌های مذهبی در دوران کرونا در تبعیت از فرمان مقام معظم رهبری، کم نظیر بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین سید محمود حسینی عصر امروز به همراه جمعی از مدیران اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با حضور در شهرستان میانه از نزدیک از فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی این شهرستان و ظرفیت‌های آن بازدید کردند.

سرپرست اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی همچنین در دیدار با سعادتی فرماندار میانه با اشاره به ظرفیت‌های بالای تشکل‌های مذهبی استان گفت: هیأت‌های مذهبی طرفیت و توانمندی بالایی دارند و نقش مهم آنها در کمک‌های مومنانه و در دوران کرونا که تبعیت از فرمان مقام معظم رهبری بود، کم نظیر است.

وی سپس ادامه داد: کانون‌های فرهنگی، تبلیغی، مؤسسات و خانه‌های قرآنی، مداحان و روحانیون اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی نیز در دوران کرونا و مناسبت‌های مختلف نقش مهمی در جهت انجام هرچه بهتر مراسمات ایفا کردند.

وی در خصوص مجتمع فرهنگی میانه نیز گفت: اجرای این مجتمع باید تسریع شود، این مکان پاتوق فرهنگی برای اقشار مذهبی شهرستان میانه خواهد بود و امیدواریم به زودی شاهد بهره برداری از این پروژه باشیم.

فرماندار میانه نیز در این دیدار با تبریک انتصاب حجت الاسلام و المسلمین سید محمود حسینی به عنوان سرپرست اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی یکی از نهادهای مهم انقلابی در کشور است که وظیفه خطیری بر عهده دارد.

مسعود سعادتی همچنین درخصوص مجتمع فرهنگی و تبلیغی میانه قول مساعد داد تا پیگیری‌های لازم برای تسریع این مجتمع انجام شود و گفت: ظرفیت‌های فرهنگی و دینی شهرستان میانه بالا بوده و بهره برداری از مجتمع فرهنگی و تبلیغی این شهرستان ضروری است.


نوشته شده در   پنجشنبه 23 دي 1400  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode