ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 11 ارديبهشت 1403
سه شنبه 11 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 15 دي 1400     |     کد : 197707

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

هیات‌های مذهبی بهترین رسانه دینی هستند

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: هیات‌های مذهبی بهترین رسانه دینی هستند و باید ترویج دهنده احکام و معارف دینی باشند. به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین سید علی فقیه شامگاه سه شنبه در همایش رهروان فاطمه زهرا (س) که با حضور مسئولین هیأت‌های مذهبی، مداحان اهل بیت (ع) و مسئولان استانی به همت اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در مصلی امام خمینی (ره) تبریز برگزار شد، گفت: مداحان و ذاکران اهل بیت در زمینه جذب اقشار مختلف جامعه موفق عمل کرده‌اند. وی با تاکید بر اینکه هیأت‌های مذهبی بهترین رسانه دینی هستند، افزود: ظرفیت مهم و بزرگی در هیأت‌های مذهبی وجود دارد که باید از آن استفاده شود. هیأت‌های مذهبی باید مردم را با رسالت اهل بیت و نماز و احکام دینی آشنا سازند. فقیه با اشاره به ضرورت جذب اقشار مختلف مردمی به هیأت‌ها گفت: دشمن تمام تلاش خود را برای نفوذ فرهنگ غربی به ایران اسلامی انجام می‌دهد و ضروری است هیأت‌های مذهبی نیز پای کار آمده و جلوی تهاجم فرهنگی و دینی دشمن را بگیرند. مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی سپس با تسلیت ایام فاطمیه و همچنین دومین سالگرد شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی گفت: سردار سلیمانی پرورش یافته مکتب امام راحل (ره) بود که امروز باید راه این شهیدان بزرگوار ادامه پیدا کند.

 مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: هیات‌های مذهبی بهترین رسانه دینی هستند و باید ترویج دهنده احکام و معارف دینی باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین سید علی فقیه شامگاه سه شنبه در همایش رهروان فاطمه زهرا (س) که با حضور مسئولین هیأت‌های مذهبی، مداحان اهل بیت (ع) و مسئولان استانی به همت اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در مصلی امام خمینی (ره) تبریز برگزار شد، گفت: مداحان و ذاکران اهل بیت در زمینه جذب اقشار مختلف جامعه موفق عمل کرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه هیأت‌های مذهبی بهترین رسانه دینی هستند، افزود: ظرفیت مهم و بزرگی در هیأت‌های مذهبی وجود دارد که باید از آن استفاده شود. هیأت‌های مذهبی باید مردم را با رسالت اهل بیت و نماز و احکام دینی آشنا سازند.

فقیه با اشاره به ضرورت جذب اقشار مختلف مردمی به هیأت‌ها گفت: دشمن تمام تلاش خود را برای نفوذ فرهنگ غربی به ایران اسلامی انجام می‌دهد و ضروری است هیأت‌های مذهبی نیز پای کار آمده و جلوی تهاجم فرهنگی و دینی دشمن را بگیرند.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی سپس با تسلیت ایام فاطمیه و همچنین دومین سالگرد شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی گفت: سردار سلیمانی پرورش یافته مکتب امام راحل (ره) بود که امروز باید راه این شهیدان بزرگوار ادامه پیدا کند.


نوشته شده در   چهارشنبه 15 دي 1400  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode