ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 1 دي 1400     |     کد : 197576

حجت‌الاسلام‌ محمد قمی:

گره‌های بزرگ به‌دست «بسیج» باز خواهد شد

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی معتقد است اگر زاویه دیدمان را به درستی تنظیم کنیم «بسیج» می‌تواند گره‌های بزرگ کشور را بگشاید.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی معتقد است اگر زاویه دیدمان را به درستی تنظیم کنیم «بسیج» می‌تواند گره‌های بزرگ کشور را بگشاید.

به گزارش خبرگزاری مهر، آئین تکریم و معارفه فرمانده مرکز مقاومت بسیج سازمان تبلیغات اسلامی با حضور حجت‌الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام عزت زمانی معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان، حجت‌الاسلام امیرحسین شاهانی نماینده ولی‌فقیه در بسیج اقشار و ادارات و وزارتخانه‌ها، حجت‌الاسلام دارابی مسئول عقیدتی بسیج سازمان تبلیغات، یوسف ارجونی رئیس بسیج مداحان کشور، سرهنگ پاسدار وحید تیموری فرمانده بسیج ادارات تهران بزرگ و جمعی از مدیران سازمان تبلیغات اسلامی در سالن اجتماعات ساختمان شیرازی برگزار شد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در این آئین تکریم و معارفه، ضمن قدردانی از «غفور رمضانی» فرمانده پیشین مرکز مقاومت بسیج سازمان تبلیغات اسلامی، از وی به‌عنوان بسیجی جانباز و فردی که بدون هیچ چشمداشتی برای اعتلای بسیج سازمان تبلیغات اسلامی شبانه‌روز زحمت می‌کشید یاد کرد و ابراز امیدواری کرد که همچنان از تجربیات وی در امر بسیج سازمان تبلیغات استفاده شود.

تفکر بسیجی گره گشای مشکلات بزرگ کشور

وی افزود: من به عظمت و بزرگی «آقای رمضانی» غبطه می‌خورم و ایشان همیشه گل سرسبد بسیج خواهند بود و انشا الله که همچنان راه خدمت به بسیج را ادامه دهند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین قمی در ادامه یادآور شد: ما نباید مجاهدین عرصه بسیج را دست‌کم بگیریم چراکه اگر به توانمندی‌های بسیج پی ببریم حتماً شاهدباز شدن گره‌های بزرگ در کشور به دست بسیج خواهیم بود البته اگر زاویه دیدمان را به‌درستی تنظیم کرده باشیم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی همچنان با اشاره به حجت‌الاسلام «مسعود صفی» یاری فرمانده جدید مرکز مقاومت بسیج سازمان تبلیغات اسلامی، وی را عالمی امین، قابل‌اعتماد و اهل اندیشه برشمرد و گفت: امیدواریم که بسیج سازمان با انتخاب ایشان گامی جدی و روبه‌جلو بردارد و شاید بتوان با حضور ایشان در سازمان تبلیغات اسلامی که وظیفه تبیین اسلام ناب را بر عهده دارد گشودن گره‌های بزرگ را از بسیج سازمان توقع داشت.

قمی با بیان اینکه امیدواریم هم‌افزایی بسیج سازمان تبلیغات اسلامی با سایر نهادها بتواند ما را یک گام به هدف نزدیک‌تر سازد افزود: من از انتخاب آقای صفی یاری خاطرجمع هستم و انشاالله به‌زودی شاهد ثمرات و برکات روبه‌جلو این انتخاب باشیم.

بسیج همواره باید یاور انقلاب باشد

یوسف ارجونی رئیس بسیج مداحان کشور هم در این مراسم از آمادگی کامل بسیج برای همراهی و هم‌افزایی با بسیج سازمان تبلیغات اسلامی خبر داد و اظهار داشت: بسیج باید همواره برای کمک و یاری به انقلاب در هرزمانی آماده باشد تا بتواند باری از روی دوش نظام و مردم بردارد.

وی ضمن قدردانی از فرمانده پیشین بسیج سازمان تبلیغات اسلامی و آرزوی موفقیت برای حجت‌الاسلام صفی یاری به‌عنوان فرمانده جدید بر بحث اعتلای سند بسیج کشور تأکید کرد.

حجت‌الاسلام امیرحسین شاهانی نماینده ولی‌فقیه در بسیج اقشار وادارات و وزارتخانه‌ها نیز ضمن تشکر از خدمات بسیجی جانباز رمضانی گفت: آنچه در بسیج مهم است «اخلاص و صفا» است و هرچقدر این اخلاص بیشتر باشد شاهد توفیقات بیشتری خواهیم بود.

سرهنگ پاسدار وحید تیموری فرمانده بسیج ادارات تهران بزرگ هم طی سخنان کوتاهی اظهار داشت: اگرچه سازمان بسیج در گام اول انقلاب، دارای کارنامه درخشانی است اما کافی نیست و برای تحقق تمدن اسلامی راه زیادی باقی‌مانده است و امیدواریم همه ما با اخلاص و هم‌افزایی بتوانیم سهمی در این مسیر باسعادت داشته باشیم.

در پایان نیز، مراسم تکریم از فرمانده پیشین با اهدای هدایایی به عمل آمد و حکم فرمانده جدید قرائت و به وی اعطا شد.


نوشته شده در   چهارشنبه 1 دي 1400  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode