ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 29 ارديبهشت 1390     |     کد : 19754

پتروشيمي تبريز قهرمان تور دوچرخه‌سواري آذربايجان شد

پتروشيمي تبريز براي چهارمين سال متوالي و با اقتدار قهرمان بيست و ششمين تور دوچرخه‌سواري آذربايجان شد.

پتروشيمي تبريز براي چهارمين سال متوالي و با اقتدار قهرمان بيست و ششمين تور دوچرخه‌سواري آذربايجان شد.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، ششمين مرحله و آخرين مرحله از ششمين دوره تور دوچرخه‌سواري بين‌المللي آذربايجان ظهر امروز به مسافت 147 كيلومتر در مسير ـ تبريز برگزار شد، «استفان شوماخر» ركابزن تيم miche ايتاليا با زمان سه ساعت و 15 دقيقه و دو ثانيه زودتر از همه از خط پايان گذشت و قهرمان مرحله ششم شد و پس از وي« دانيل ام پي» ركابزن تيم لتواي مالزي با زمان سه ساعت و 15 دقيقه و چهار ثانيه دوم شد و پس از وي ركابزن تيم سورن تبريز حسن ملكي با زمان با زمان سه ساعت و 15 دقيقه و شش ثانيه به مقام سومي مرحله ششم رسيد.
با اتمام مرحله ششم و نهايي بيست و ششمين دوره تور دوچرخه‌سواري بين‌المللي آذربايجان تيم پتروشيمي تبريز براي چهارمين سال متوالي و مهدي سهرابي براي نخستين بار و با قاطعيت به عنوان قهرماني تيمي و انفرادي رقابت‌ها دست يافتند.
در مجموع انفرادي رقابت‌ها مهدي سهرابي با مجموع زماني 14 ساعت و 17 دقيقه و 40 ثانيه قهرماني تور بيست و ششم شد و براي نخستين بار به مقام قهرماني تور دوچرخه سواري بين‌المللي آذربايجان دست يافت.
پس از مهدي سهرابي، هم تيمي وي حسين عسگري با زمان 14 ساعت و 18 دقيقه و چهار ثانيه به مقام نايب قهرماني دست يافت و قادر ميزباني ركابزن تبريزي تيم پتروشيمي تبريز با مجموع زماني 14 ساعت و 18 دقيقه و پنج ثانيه به مقام سومي انفرادي رسيد.
در مجموع امتيازي رقابت‌ها الكسي لياكوف از تيم track astane قزاقستان با 21 امتياز قهرمان شد و ليبردو نينو كرودور ركابزن كمبيايي تيم لتواي مالزي با 16 امتياز قهرمان و سلطان كوهستان بيست و ششمين دوره تور بين‌المللي دوچرخه‌سواري آذربايجان شد.
در مجموع تيمي رقابت‌ها نيز تيم پتروشيمي تبريز برترين تيم دوچرخه سواري ماه گذشته ميلادي آسيا با مجموع زماني 41 ساعت و 21 دقيقه و 44 ثانيه قهرمان شد تا براي پنجمين سال قهرمان تور بيست و ششم شود.
پس از تيم پتروشيمي تبريز تيم nsp آلمان با مجموع زماني 41 ساعت و 23 دقيقه و پنج ثانيه نايب قهرماني تور را از آن خود كرد و تيم mtn آفريقاي جنوبي كه تا پيش از اين دارنده مقام چهارمي بود جاي تيم قدر و قدرتمند تيم miche ايتاليا را بگيرد و با مجموع زماني 41 ساعت و 23 دقيقه و 43 ثانيه به مقام سومي برسد.
براي نخستين بار در تاريخ تور دوچرخه‌سواري آذربايجان 14 تيم خارجي از چهار قاره و ركابزناني از پنج قاره به همراه هفت تيم داخلي حضور داشتند و 650 كيلومتر رقابت در مسير استان‌هاي آذربايجان‌شرقي، آذربايجان غربي و اردبيل در تبريز خواستگاه اين رقابت‌ها پايان يافت.
تيم‌هاي شكر اسپور تركيه، تيم بريسا اسپور تركيه، matrixpowertag ژاپن، plan b استراليا، تيم كنتينتال mtn آفريقاي جنوبي، bridgestone anchor ژاپن، تيم كنتينتال letua cycling team(l2a ) مالزي، تيم كنتينتال amore & vita ايتاليايي اكرايني، track astane قزاقستان، nsp آلمان، champion system تيمي هنگ كنگ، miche – guerciotti ايتاليا ، تيم ملي ازبكستان و تيم ملي قراقستان تيم‌هاي خارجي و تيم‌هاي پتروشيمي تبريز، سورن تبريز، ولي عصر كرمان، پانا اردبيل ، شهرداري تبريز، تيم ملي اميد ايران و جوانان خير اروميه تيم‌هاي داخلي در اين دوره از رقابت‌ها بودند.
انتهاي پيام/ف‌/م20


نوشته شده در   پنجشنبه 29 ارديبهشت 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode