ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403
پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 22 آبان 1400     |     کد : 197246

در خطبه‌های نمازجمعه بناب عنوان شد؛

آلایندگی نیروگاه بناب کشاورزی منطقه و سلامتی مردم را تهدید می‌کند

امام جمعه بناب گفت: آلایندگی نیروگاه بناب کشاورزی منطقه و سلامتی مردم را تهدید می‌کند.

 امام جمعه بناب گفت: آلایندگی نیروگاه بناب کشاورزی منطقه و سلامتی مردم را تهدید می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام شیخ مصطفی باقری بنابی ظهر امروز در خطبه‌های آئین عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب با بیان اینکه آلایندگی نیروگاه سهند کشاورزی منطقه و سلامتی مردم را تهدید می‌کند، گفت: قرار نیست بخاطر تولید برق قسمتی از کشور، جان انسان‌ها به مخاطره بیفتد.

وی اظهار کرد: مسئولین استان و شخص وزیر نیرو در خصوص گازسوز کردن نیروگاه سهند بناب اهتمام جدی داشته باشند.

وی همچنین با تأکید بر اینکه مردم منطقه نیز حق نفس کشیدن دارند، افزود: بخاطر آلایندگی ناشی از این نیروگاه دیگر کشاورزی بناب از بین رفته است و بنده از مسئولین محترم خواهش می‌کنم به وضع موجود خاتمه دهند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب در بخش دیگری از خطبه‌ها با بیان اینکه فرهنگ در جوامع انسانی به منزله حیات و زندگی است و بنا به فرموده مقام معظم رهبری رد سال ۱۳۹۳ فرهنگ به منزله هوایی است که از آن تنفس می‌کنیم؛ تصریح کرد: اگر در لابلای این فرهنگ جهت گیری جامعه صحیح و منطقی باشد، جامعه پویا می‌شود و زندگی در آن جامعه مثبت و سالم است ولی اگر جهت گیری غلط و نادرست باشد، افول و سقوط در آن جامعه پدیدار خواهد شد.

غربی‌ها در صدد القای فرهنگ شوم به ایران اسلامی هستند

حجت الاسلام باقری بنابی خاطرنشان کرد: مع الأسف گندکاری و کثافت کاری‌های کشورهای غربی در کشور ما نیز در حال رایج شدن است در حالی که تمامی اجتماعات غربی‌ها فدای لذت و شهوت رانی است.

وی اضافه کرد: اگر امروز غرب و بنیان خانواده در غرب در حال فروپاشی است، در اثر لذت پرستی و شهوت رانی و بی بند و باری است.

خطیب جمعه شهرستان بناب با بیان اینکه غربی‌ها در صدد القای فرهنگ شوم به ایران اسلامی هستند، گفت: امروز این مأموریت مستقیماً به ماهواره و فضای مجازی سپرده شده است و این در حالی است که ما ملت قرآنیم.

حجت الاسلام باقری بنابی افزود: مردم و مسئولین فرهنگی کشور توجه کنند که امروز فضای مجازی، ارتباطی و رسانه‌ای میدان جنگ است و بمباران فرهنگی تمام نسل‌ها را نشانه رفته است تا با شیب نامحسوس بی دینی در جامعه حاکم شده و خانواده‌ها به سمت فروپاشی بروند.

رشد بی رویه طلاق جامعه را تهدید می‌کند

وی اذعان کرد: بدحجابی، فروپاشی خانواده‌ها، اختلافات خانوادگی و رشد بی رویه طلاق جامعه را تهدید می‌کند و پوشش‌های عجیب و غریب نشانگر اباهی گری و تأثیرگذاری فرهنگی است که دشمنان نظام به ما تحمیل می‌کنند.

امام جمعه بناب در ادامه خطبه‌های نماز جمعه شهرستان از مسئولین فرهنگی، علما و بزرگان دینی و والدین خواست مراقب فرزندان و نسل‌های آتی باشند که دشمن در صدد است آنها را از درون استحاله کند.


نوشته شده در   شنبه 22 آبان 1400  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode