ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 2 مرداد 1403
سه شنبه 2 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 27 ارديبهشت 1390     |     کد : 19677

اولين جشنواره رسانه ‌اي ققنوس

قرارگاه رسانه‌اي راهيان نور صداوسيما ، نخستين جشنواره ققنوس را با موضوع «گردشگري دفاع مقدس در قالب كاروان‌هاي راهيان نور» برگزار مي‌كند.

جام جم آنلاين: قرارگاه رسانه‌اي راهيان نور صداوسيما ، نخستين جشنواره ققنوس را با موضوع «گردشگري دفاع مقدس در قالب كاروان‌هاي راهيان نور» برگزار مي‌كند.
به گزارش جام جم آنلاين به نقل از ستاد خبري اين جشنواره ، نخستين جشنواره ققنوس در بخش‌هاي: تله فيلم، فيلم كوتاه داستاني، مستند، فيلمنامه، پويانمايي ، نماهنگ و عكس برگزار مي‌شود.

بنا بر اين گزارش، همه ساله ميليون‌ها نفر از مردم كشورمان در قالب كاروان‌هاي راهيان نور به مناطق عملياتي جنوب و غرب كشور سفر مي‌كنند تا با يادگاري‌هاي هشت سال دفاع مقدس آشنا شوند و ياد و خاطره ايثار، رشادت و جوانمردي فرزندان اين آب و خاك را در دفاع از تماميت ارضي ميهن اسلامي گرامي بدارند. رهگذر و توشه اين سفرها، فيلم، عكس، فيلمنامه، كليپ و آثار رسانه‌اي است كه چون از دل بر مي‌آيد لاجرم بر دل هم مي‌نشيند. قرارگاه رسانه‌اي راهيان نور صداوسيما به منظور پاسداشت فرهنگ ايثار و شهادت و نيز قدرداني از سازندگان آثار رسانه‌اي مرتبط با سفرهاي راهيان نور، و همچنين ارتقاي سطح توليدات رسانه‌اي مرتبط با راهيان نور، اولين جشنواره ققنوس رادر 7 بخش مسابقه برگزار مي‌كند.

اين جشنواره 23 تا 25 تيرماه همزمان با ميلاد حضرت مهدي(عج) برگزار مي‌شود و مهلت ارسال آثار به اين جشنواره، 20 خرداد تعيين شده است.

به گفته عليرضا زهادي دبير اين جشنواره، در مدت كوتاه فراخوان جشنواره آثار فراواني در بخش‌هاي مختلف مسابقه به دبيرخانه اين جشنواره رسيده كه نشانگر استقبال مردم، هنرمندان وفيلمسازان از اين جشنواره است.

زهادي مي‌افزايد با پايان يافتن مهلت دريافت آثار، انتخاب و سپس داوري آثار توسط داوران و صاحبنظران خبره انجام مي‌شود و به نفرات اول تا سوم در هر بخش مسابقه، جوايز جشنواره اهدا مي‌شود:

جايزه اول: تنديس جشنواره، ديپلم افتخار و پنج سكه بهار آزادي

جايزه دوم: تنديس جشنواره، ديپلم افتخار وسه سكه بهار آزادي

جايزه سوم: تنديس جشنواره، ديپلم افتخار و دو سكه بهار آزادي

جايزه ويژه هيئت داوران: ديپلم افتخار و دو سكه بهار آزادي

(جوايز مربوط به بخش مسابقه تله فيلم در همه رتبه‌ها دو برابر خواهد بود)

گفتني است سازمان صداوسيما براي ارتقاي توليدات رسانه‌اي راهيان نور و تمركز و سهولت برنامه‌سازان راهيان نور، اقدام به تأسيس و راه‌اندازي قرارگاه رسانه‌اي راهيان نور در جنوب و غرب كشور كرده است.

در اولين سال فعاليت اين قرارگاه در نوروز سال 90 توليدات رسانه‌اي و تلويزيوني مرتبط با كاروان‌هاي راهيان نور و مناطق عملياتي و يادمان‌هاي هشت سال دفاع مقدس به طرز چشمگيري ارتقاء كمي وكيفي يافته است.

برپايي جشنواره ققنوس اقدامي ديگر به منظور ارتقاء كمي و كيفي توليدات رسانه‌هاي مرتبط با كاروان‌هاي راهيان نوراست.

علاقه‌مندان مي‌توانند براي شركت در اين جشنواره و كسب اطلاعات بيشتر به پايگاه اينترنتي جشنواره به نشاني www.ghoghnusfestival.com و نيز پست الكتروني info@ghoghnusfestival.com مراجعه نمايند. تلفن‌هاي تماس:22168831-


نوشته شده در   سه شنبه 27 ارديبهشت 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode