ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 22 مرداد 1400     |     کد : 196542

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان شرقی:

مسئولین دستگاه‌های اجرایی برای احیای فریضتین مانع ایجاد نکنند

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان شرقی گفت: مسئولان نباید مانع ترویج امر به معروف و نهی از منکر در دستگاه خود شوند و اگر مانع اجرای فریضتین شوند، طبق ماده ۹ قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر با آن‌ها برخورد خواهد شد.

ایسنا/آذربایجان شرقی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان شرقی گفت: مسئولان نباید مانع ترویج امر به معروف و نهی از منکر در دستگاه خود شوند و اگر مانع اجرای فریضتین شوند، طبق ماده ۹ قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر با آن‌ها برخورد خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن نستوهی در برنامه تلویزیونی بر ضرورت احیای فریضتین امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تاکید کرد.

وی ضمن تشریح برنامه‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر در دهه احیا که همزمان با دهه اول محرم الحرام نام گذاری شده است، آموزش، تبیین فریضتین و حمایت حقوقی از آمران به معروف و ناهیان از منکر دو محور فعالیت‌های این ستاد دانست.

وی افزود: ستاد امر به معروف و نهی از منکر وظیفه دارد زمینه سازی فریضتین را در جامعه فراهم کرده و مردم هم با تذکر زبانی نسبت به ترویج فریضتین در جامعه و انجام تکلیف شرعی خود عمل کنند.

حجت الاسلام نستوهی گفت: تا زمانی که مردم به اتفاقات در جامعه واکنش ندهند و با بی تفاوتی از کنار آن‌ها بگذرند، در اقامه و انجام همه‌ی فرائض با مشکل مواجه شده و ارزش‌ها جای خود را به ضد ارزش‌ها خواهند داد.

به تقل از روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان، وی اظهار کرد: طبق اصل هشتم قانون اساسی و ماده هشت قانون حمایت دعوت بخیر، حق همه‌ی مردم بوده و طبق قانون، حمایت حقوقی و قضایی از آمران به معروف و ناهیان از منکر در جامعه انجام خواهد شد.


نوشته شده در   جمعه 22 مرداد 1400  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode