ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 8 مرداد 1400     |     کد : 196439

در خطبه‌های نمازجمعه بناب عنوان شد؛

رئیس جمهور جدید مدیران کارآمد و جهادی انتخاب کند

امام جمعه موقت بناب گفت: رئیس جمهور جدید باید در انتخاب مدیران کارآمد و جهادی قدم بردارد.

امام جمعه موقت بناب گفت: رئیس جمهور جدید باید در انتخاب مدیران کارآمد و جهادی قدم بردارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید باقر سیدی ظهر امروز در خطبه‌های آئین عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب با تبریک عید سعید غدیر خم به جایگاه مردم در نظام و حکومت اسلامی اشاره کرد و افزود: وظایف حاکمان اسلامی و مسئولین نظام اسلامی رسیدگی به مطالبات و خواسته‌های محرومین جامعه است.

وی با بیان اینکه یکی از شعارهای انقلاب اسلامی در اوایل پیروزی انقلاب حمایت از محرومان جامعه بود؛ تصریح کرد: محرومینی که بنیان گذار جمهوری اسلامی از آنها به عنوان ولی نعمتان یاد کرده است و قطعاً بار سنگین انقلاب نیز بر دوش آنها بود. از این رو ایشان و مقام معظم رهبری همیشه بر رفع مشکلات محرومین و نیازمندان جامعه تأکید کرده‌اند.

خطیب جمعه موقت شهرستان بناب افزود: اگر در زمان مناسب به فرمایشات مقام معظم رهبری توجه می‌شد، الآن شاهد مشکلات به وجود آمده در استان خوزستان نبودیم در حالی که وظیفه حکومت اسلامی این است که جلوی فقر را در جامعه بگیرد و نباید هر روز شاهد افزایش تعداد فقرا و مستمندان در جامعه باشیم.

سیدی با تأکید بر اینکه خوزستان نماد مقاومت و فداکاری در کشور است؛ بیان کرد: یک عده عناصر ضد انقلاب در شهرهای استان خوزستان و برخی شهرهای دیگر تلاش کردند تا از فرصت پیش آمده سوءاستفاده کنند ولی مردم خوزستان جان و مال خود را در طول ۸ سال دفاع مقدس برای این نظام فدا کردند و مسئولین وظیفه دارند در جهت رفع مشکلات و خواسته‌های قانونی آنها قدم بردارند.

وی خاطرنشان کرد: اگر مسئولین در زمان خود برای مشکلات چاره جویی می‌کردند، شاهد تجمعات خیابانی نبودیم و این سوال وجود دارد که چرا باید به مشکلات مردم توجه نشود تا اینکه بعد از اعتراضات مردمی شاهد حل آن باشیم؟!

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه یکی از شعارهای اصلی این انقلاب حمایت از مظلومین و محرومین جامعه است؛ تصریح کرد: امیدواریم دولت جدید با توجه به شناختی که از رئیسی داریم، به همراه تیم قوی و منسجم خود در راستای حل این مشکلات قدم‌های اساسی را بردارند.

حجت الاسلام سیدی گفت: اگر در انتخاب مدیران تسامح و تساهل شود، نه تنها گره‌ی از مشکلات حل نخواهد شد بلکه مشکلات افزایش نیز خواهد یافت. از این رو رئیس جمهور جدید باید در انتخاب مدیران کارآمد و جهادی قدم بردارد ولی اگر در انتخاب مدیران شاخص‌های دیگری غیر از کارآمدی مدنظر قرار گیرد، شاهد افزایش مشکلات خواهیم بود.

امام جمعه موقت بناب در ادامه خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین شهرستان بخاطر راه اندازی میز خدمت در مصلای اعظم آن را گام مثبتی در جهت حل مشکلات مردم دانست و به استمرار اینگونه حرکات از سوی مسئولین شهرستان تأکید کرد.


نوشته شده در   جمعه 8 مرداد 1400  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode