ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 26 ارديبهشت 1390     |     کد : 19611

ماشين‌سازي امسال ليگ برتري مي‌شود

رئيس هيئت مديره باشگاه ماشين‌سازي تبريز گفت: امسال اين تيم براي صعود به ليگ برتر بسته مي‌شود.

 رئيس هيئت مديره باشگاه ماشين‌سازي تبريز گفت: امسال اين تيم براي صعود به ليگ برتر بسته مي‌شود.

شهرام دبيري امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبريز ضمن تكذيب خبر انصراف از تيمداري باشگاه ماشين‌سازي اظهار داشت: برخي افراد با شايعه پراكني، قصد دلسردي هواداران اين باشگاه مردمي را دارند اما تيم ماشين‌سازي امسال حتي براي صعود به ليگ برتر پا به عرصه رقابت‌هاي جام آزادگان ميگذارد.
وي افزود: تيم ماشين‌سازي سال گذشته يك هفته مانده به آغاز ليگ دسته اول حضورش در اين دسته مسجعل شده و در اندك زمان باقيمانده به اين مسابقات مهيا شود، حتي نخستين ديدار رسمي اين تيم در جام حذفي مقابل دارو‌سازي رشت حكم بازي تداركاتي براي ماشين‌سازي داشته و بعد از اين بازي ماشين‌سازي از هفته اول ليگ دسته اول ايران در گرگان به مصاف اتكاي اين شهر رفت.
دبيري ضمن ابراز خرسندي از نتايج تيم تصريح كرد: ماشين‌سازي هر چند آغاز ضعيفي داشت اما در اواسط مسابقات اوج گرفته و شاهد كسب نتايج خوبي نيز بوديم، اما انجام بازي‌هاي خانگي در چهار ورزشگاه عملا تيم را از امتياز ميزباني محروم ساخته و نزديكي امتيازات كسب شده ماشين‌سازي در خانه با خارج از خانه مويد اين ادعاست.
دبيري گفت: با اين اوصاف تيم ماشين‌سازي پيش از بازي با داماش گيلان حتي در صف مدعيان قرار داشت اما نزديكي امتيازات تيم‌هاي اين گروه سبب شده كه ماشين‌سازي با برد هفته آخر از صف تيم‌هاي سقوط كننده خارج شده و در ليگ دسته اول ايران باقي ماند.
رئيس هيئت مديره باشگاه ماشين‌سازي در ادامه در مورد كسر سه امتياز پيام مشهد گفت: طبق حكم انضباطي فدراسيون فوتبال در بهمن ماه سال گذشته، بايد از مجموع امتيازات پيام مشهد سه امتياز كسر شود و اين مسئله براي ما تمام شده تلقي شده است و هر تصميم ديگري در نقض اين حكم، استقلال كميته انضباطي فدراسيون فوتبال را زير سئوال خواهد برد.
دبيري همچنين به عدم تحقق وعده‌هاي داده شده مسئولان استاني در حمايت از اين باشگاه اشاره و تصريح كرد: در ابتدا واگذاري اين باشگاه به مجموعه دبيري، قول مساعدت لازم به اينجانب داده شد و حداقل انتظار اين بود كه اجازه برگزاري بازي‌هاي اين تيم در باغشمال صادر شود.
وي ادامه داد: با اين وجود من به خاطر فوتبال آذربايجان و حفظ بخشي از شناسنامه فوتبال تبريز از تيمداري در اين باشگاه پشيمان نيستم.
تيم ماشين‌سازي تبريز در پايان مسابقات ليگ دسته اول ايران جام آزادگان با 31 امتياز حضورش در رقابت‌هاي فصل آتي را تثبيت بخشيد.
اين تيم با 42 سال قدمت قديمي‌ترين باشگاه فوتبال آذربايجان محسوب شده و در افتخارات اين باشگاه كسب عنوان بهترين تيم شهرستاني در سال 1373 به چشم مي‌خورد.


نوشته شده در   دوشنبه 26 ارديبهشت 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode