ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 29 ارديبهشت 1400     |     کد : 195869

نماینده ولی فقیه در استان:

وحدت و همدلی نیروهای مسلح مستقر در آذربایجان شرقی ستودنی است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: وحدت و همدلی نیروهای مسلح مستقر در استان ستودنی است و باید قدردان این نعمت بزرگ باشیم.

ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: وحدت و همدلی نیروهای مسلح مستقر در استان ستودنی است و باید قدردان این نعمت بزرگ باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد علی آل هاشم روز سه‌شنبه، ۲۸ اردیبهشت، در مراسم تکریم و معارفه‌ی فرماندهان سابق و جدید لشکر ۲۱ حمزه آذربایجان که با حضور جمعی از فرماندهان و مسئولان استانی برگزار شد، با قدردانی از زحمات و تلاش های امیرسرتیپ دوم ستاد عیسی میرزایی اظهار کرد: از طرف خودم و استاندار آذربایجان شرقی به این فرمانده عزیز خداقوت می‌گویم که یکی از بهترین فرماندهان استان بودند.

وی ادامه داد: امیر میرزایی یک فرمانده توانمند، ولایی، مدیر و مدبر بودند و مردم و مسئولان آذربایجان هیچ وقت خدمات این فرمانده عزیز را فراموش نخواهند کرد.

امام جمعه تبریز در رابطه با فرمانده جدید لشکر ۲۱ حمزه آذربایجان نیز گفت: من از زمان لشکر ۲۸ توفیق آشنایی با امیر شفیعی را دارم و بعد ها که این فرمانده عزیز در یگان‌های مختلف از جمله در تیپ ۶۵ نیروهای مخصوص تهران حضور داشت و همه می‌دانیم که حضور در این تیپ مستلزم ورزیدگی و آمادگی رزمی بالا است.

وی ادامه داد: در نهایت نیز در تیپ ۲۵ حضور داشتند و به طور خلاصه می‌گویم امیرشفیعی فرماندهی نیست که پشت میز نشین باشد و همیشه در تحرک است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی وحدت بین نیروهای مسلح مستقر در استان را ستودنی خواند و افزود: همواره ما بین نیروهای مسلح استان اتحاد و همدلی ویژه ای وجود دارد مخصوصا در قضیه قره باغ که بازهم تیپ ۲۵ واکنش سریع و تیپ۱۱۶ قزوین به همراه توپخانه مراغه در کنار غیورمردان سپاه و مرزبانی نیروی انتطامی درخشیدند.

آل هاشم در پایان تاکید کرد: نباید خدمات و زحمات گذشتگان را فراموش کنیم چرا که هرچه داریم از فرماندهانی است که بازنشسته شده اند و نباید این بازنشستگان عزیز را فراموش کنیم.

به گزارش ایسنا، در پایان این مراسم از خدمات امیر سرتیپ دوم ستاد عیسی میرزایی قدردانی و امیر سرتیپ دوم ستاد امیرحسین شفیعی به عنوان فرمانده جدید لشکر ۲۱ حمزه آذربایجان معرفی شد.


نوشته شده در   چهارشنبه 29 ارديبهشت 1400  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode