ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 17 فروردين 1400     |     کد : 195493

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی:

مهم‌ترین جهاد در شرایط فعلی امیدآفرینی است

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی مهم‌ترین جهاد در شرایط فعلی را امیدآفرینی دانست و گفت: دشمن قصد دارد جوانان را ناامید کند و در این نبرد سهم تبلیغات بسیار مهم است.

 رئیس سازمان تبلیغات اسلامی مهم‌ترین جهاد در شرایط فعلی را امیدآفرینی دانست و گفت: دشمن قصد دارد جوانان را ناامید کند و در این نبرد سهم تبلیغات بسیار مهم است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین محمد قمی پیش از ظهر دو شنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، که در مصلی بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: همدلی تمام نیروها برای تبلیغ معارف دینی در خراسان شمالی اتفاق مبارکی است و باید قدردان آن بود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در ادامه با اشاره به انتصاب مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: خراسان شمالی لایق یک مدیر ملی بود زیرا استان مهمی در حوزه تبلیغ دین است.

وی افزود: امروز یکی از مهم‌ترین مسئله‌هایی که با آن دست به گریبان هستیم تبلیغات است زیرا طبق فرموده رهبر انقلاب اکنون از طرف دشمنان در محاصره تبلیغات هستیم و حتی نمی‌توانیم دستاوردهای خودمان را روایت کنیم.

حجت الاسلام قمی مهم‌ترین جهاد در شرایط فعلی را امیدآفرینی دانست و بیان کرد: دشمن قصد دارد جوانان را ناامید کند و در این نبرد سهم تبلیغات بسیار مهم است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی حرکت جامعه را نیازمند امید دانست و گفت: هیئات مذهبی، منابر، روحانیون، جلسات قرآنی، فعالیت‌های جهادی و رسانه‌ها باید تمام تلاش خود را در راستای خنثی سازی این هجمه عظیم دشمن انجام دهند.

وی با تاکید بر اینکه وعده‌های رهبر انقلاب صادق است، افزود: زمانی پیامبر اسلام در محاصره بود اما تکبیر می‌گفت و وعده فتح‌های بزرگ می‌داد؛ اکنون نیز شرایط همینطور است و باید به قلل فکر کرد.

حجت الاسلام قمی در انتها بیان داشت: مواجهه با این جنگ اقتصادی و تبلیغی نیازمند صبر و توصیه پذیری از مؤمنان است.


برچسب ها
نوشته شده در   سه شنبه 17 فروردين 1400  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode