ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 18 ارديبهشت 1403
سه شنبه 18 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 5 فروردين 1400     |     کد : 195374

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در آذربایجان شرقی:

ضرب‌الاجل ۷۲ ساعته برای خروج غیربومی‌ها از شهرهای نارنجی و قرمز آذربایجان شرقی/سراب قرمز شد

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در آذربایجان شرقی از ضرب‌الاجل ۷۲ ساعته برای خروج غیربومی‌ها از شهرهای نارنجی و قرمز آذربایجان شرقی بر اساس تصمیم ستاد مقابله با کرونا، خبر داد.

ایسنا/آذربایجان شرقی سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در آذربایجان شرقی از ضرب‌الاجل ۷۲ ساعته برای خروج غیربومی‌ها از شهرهای نارنجی و قرمز آذربایجان شرقی بر اساس تصمیم ستاد مقابله با کرونا، خبر داد.

علیار راستگو در گفت‌وگوی خبری با بیان این مطلب اظهار کرد: استانمان تا روزهای پایانی اسفند ماه در وضعیت زرد کرونایی قرار داشت، اما فعل و انفعالات این چند روز و ترددهای بسیار زیاد باعث قرمز شدن وضعیت شهرستان سراب شد.

وی ادامه داد: شهرستان‌ عجبشیر وضعیت نارنجی را حفظ کرده، اما سراب قرمز شده و شهرستان جلفا از وضعیت زرد به وضعیت نارنجی تغییر وضعیت داده است.

وی خاطرنشان کرد: با هماهنگی با پلیس به خصوص پلیس راهور بر اساس اطلاعیه کمیته امنیتی و اجتماعی ستاد مقابله با کرونا ۷۲ ساعت فرصت داده‌ایم تا غیربومی‌ها منطقه‌های نارنجی و قرمز را ترک کنند و قطعا متخلفان توسط پلیس اعمال قانون خواهند شد.

به گزارش ایسنا، راستگو متذکر شد: این کار برای حفظ سلامتی خود افراد و خانواده‌هایشان انجام می‌شود، تعداد بستری‌ها در جلفا بالا رفته است؛ این محدودیت‌ها را بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا اعمال کنیم و به فرمانداران شهرستان‌ها نیز تاکید کرده‌ایم تا محدودیت‌های وضعیت نارنجی و قرمز را در در شهرهایی با این وضعیت اعمال کنند.

وی خاطرنشان کرد: آذربایجان شرقی یکی از استان‌هایی هست که ویروس انگلیسی در آن وجود داشته و اقدامات خوبی توسط دانشگاه علوم پزشکی تبریز در این راستا انجام شده است و سعی می‌کنیم بیماری را تثبیت و در سطح استان مدیریت کرده و مانع سرایت بیماری شویم، اما با ورود مسافران غیر بومی مجبور به اعمال قانون هستیم و روز شنبه، جلسه ستاد کرونا را داریم و تصمیمات جدید در این خصوص در آن جلسه اتخاذ خواهد شد.


نوشته شده در   پنجشنبه 5 فروردين 1400  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode