ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403
پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 29 اسفند 1399     |     کد : 195319

در خطبه های نماز جمعه تبریز عنوان شد؛

انتقاد از تشکیل صف‌های خرید مرغ در تبریز/نظارت بر بازار تشدید شود

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با انتقاد از وضعیت بازار کالاهای اساسی، از تشکیل صف های خرید مرغ در تبریز به شدت انتقاد کرد.

 نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با انتقاد از وضعیت بازار کالاهای اساسی، از تشکیل صف های خرید مرغ در تبریز به شدت انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، نماز جمعه امروز تبریز به امامت حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تبریز برگزار شد.

وی در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به اهمیت انتظار فرج گفت: امام خمینی (ره) فرمودند ما تکلیف داریم اینطور نیست که فقط در خانه بنشینیم و دعا برای ظهور کنیم بلکه تعجیل با تلاش ما امکان پذیر است.

وی ادامه داد: برای تعجیل ظهور مسلمان‌ها باید با هم باشند. انتظار یعنی مقابله با ظلم و جمهوری اسلامی مقدمه نهضت حضرت ولیعصر (عج) است.

آل هاشم افزود: عید نیمه شعبان عید امید و تلاش بوده و انتظار به معنی حرکت است. امام جمعه تبریز در خصوص گام دوم انقلاب نیز اظهار داشت: در بیانیه گام دوم مطرح شده که ما چگونه می‌توانیم جوانان را به سمت و سوی جامعه مهدوی هدایت کنیم.

مخاطبین بیانیه گام دوم جوانان هستند

آل هاشم افزود: مخاطبین بیانیه گام دوم، آینده سازان ظهور حضرت مهدی (عج)، همان جوانان هستند. مأموریت اصلی منتظران جامعه امروزی ایجاد تمدن اسلامی است و خطر بزرگ آن نیز تحریف فرهنگ مهدویت است.

وی به روز شهدا نیز اشاره داشت و گفت: سالگرد شهید خدمت، آتش نشان شهید قلی زاده را گرامی می‌داریم. اربعین سردار شهید گل محمدی و همچنین یاد و خاطره هنرمند فقید استاد دلدوزی را گرامی می‌داریم.

وی در خصوص بازار مرغ نیز افزود: اخیراً بازدیدی از مرغ فروشی‌ها داشتم، مردم می‌گفتند یکی دو ساعت است که در صف هستیم و مرغ هم موجود است اما منتظر مسئول تعزیرات هستیم.

وی گفت: از مسئولین خواهش می‌کنم نظارت‌ها دقت کنند و کمک کنند مردم دم عیدی اذیت نشوند.

وزارت اطلاعات در تأمین امنیت جامعه نقش بسیار ارزشمندی دارد

وی در خصوص خدمات وزارت اطلاعات نیز افزود: وزارت اطلاعات در تأمین امنیت جامعه نقش بسیار ارزشمندی دارد. ایجاد فضای همدلی در کشور، مبارزه با مفاسدی همچون قاچاق، زمین خواری و… از جمله خدمات سربازان گمنام امام زمان (عج) است.

وی گفت: نقش آنها در مبارزه با تکفیری‌ها هیچوقت فراموش نمی‌شود. سربازان گمنام امام زمان (عج) در استان افرادی از شبکه سازمان یافته قاچاق زیور آلات را دستگیر کردند.

وی در خصوص ویروس کرونا و تأثیر آن در اقتصاد نیز گفت: کرونا بر اقتصاد جامعه، معیشت خانواده‌ها و عبادات جمعی و مناسک تأثیر گذاشت اما آنچه بیشتر به چشم آمد، تعطیلی و توقف مراسم جمعی و مناسک مذهبی بود.

وی ادامه داد: تدبیر حکیمانه رهبر انقلاب در راه اندازی رزمایش مواسات، روح و جان تازه ای به جامعه بخشید و افق‌های جدیدی از همدلی و مواسات را گشود.

امام جمعه تبریز سپس افزود: در حالی که در کشورهایی مثل آمریکا شاهد صحنه‌های عجیبی بودیم، فداکاری و تلاش کادر درمان در ایران و حضور گروه‌های جهادی، عظمت مردم ما را دو چندان کرد.

وی ادامه داد: کشف و تهیه واکسن کرونا در کشور قابل تقدیر است و همچنین تلاش‌ها در طب سنتی برای درمان کرونا قابل تقدیر است.

تدبیر رهبری باعث شکست فشار حداکثری تحریم‌ها شد

وی به تحریم‌های ظالمانه دشمنان نیز اشاره داشت و گفت: امسال مردم صبور ایران اسلامی همزمان با سه ضلع منحوس کرونا، تحریم و بی تدبیری مقابله کردند. تدبیر مقام معظم رهبری باعث شکست فشار حداکثری تحریم‌ها شد.

وی در خصوص پروژه خط آهن بستان آباد نیز گفت: خط آهن بستان آباد بازهم افتتاح نشده و امیدواریم تا پایان این دولت به سرانجام برسد. پیگیر این مطالبه شدم و آقای استاندار گفت تا خرداد افتتاح خواهد شد.


نوشته شده در   جمعه 29 اسفند 1399  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode