ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 11 تير 1403
دوشنبه 11 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 18 بهمن 1399     |     کد : 194911

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز:

روزانه بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ بیمار کرونایی جدید در آذربایجان‌شرقی شناسایی می‌شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اشاره به اینکه روزانه بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ بیمار کرونایی جدید در استان شناسایی می‌شود، گفت:

ایسنا/آذربایجان شرقی: رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اشاره به اینکه روزانه بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ بیمار کرونایی جدید در استان شناسایی می‌شود، گفت: با تلاش مسئولان بهداشتی و سپاه شهرستان‌ها در اجرای طرح سردار سلیمانی، به موفقیت‌هایی در کنترل بیماری کرونا رسیده‌ایم.

محمدحسین صومی در جلسه قرارگاه طرح شهید حاج قاسم سلیمانی اهر، افزود: شهرستان اهر در طول اجرای طرح حاج قاسم سلیمانی در غربالگری بیماران کرونایی یکی از موفق‌ترین شهرستان‌های استان بوده است.

وی با بیان اینکه طرح حاج قاسم سلیمانی همچنان در سطح استان در حال اجرا است، ادامه داد: روز گذشته بیش از ۲۰۰ بیمار کرونایی در آذربایجان شرقی شناسایی شده است.

وی، از کندی ابتلا به بیماری کرونا در شهر تبریز خبر داد و افزود: با توجه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم و اجرای این طرح، شاهد نزولی شدن ابتلا به کرونا در استان و کلانشهر تبریز هستیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: خوشبختانه با اجرای به موقع و موفق طرح حاج قاسم سلیمانی، امروز شاهد کاهش و مهار بیماری کرونا در این شهرستان هستیم.

به گزارش ایسنا، وی همچنین با اشاره به گشایش کلاس‌های درس در مناطق شهری و روستایی مناطق مختلف استان، خواستار نظارت دقیق در مدارس فعال شد.

فرماندار شهرستان اهر نیز در این جلسه بر ضرورت تهیه و نصب دستگاه اکسیژن‌ساز و MRI  در بیمارستان باقرالعلوم این شهرستان تاکید کرد.

رسول خدابخش گفت: خوشبختانه قرارگاه طرح شهید حاج قاسم سلیمانی شهرستان اهر در ارزیابی استانی به عنوان یکی از شهرستان‌های موفق در اجرای این طرح در سطح استان معرفی شد.


نوشته شده در   شنبه 18 بهمن 1399  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode