ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 9 ارديبهشت 1403
يکشنبه 9 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 13 بهمن 1399     |     کد : 194862

استاندار آذربایجان شرقی:

انقلاب اسلامی، بزرگترین حادثه سیاسی قرن است

استاندار آذربایجان شرقی گفت: انقلاب اسلامی ایران با رهبری امام و خیز عظیم مردم، بزرگترین حادثه سیاسی قرن است.

ایسنا/آذربایجان شرقی: استاندار آذربایجان شرقی گفت: انقلاب اسلامی ایران با رهبری امام و خیز عظیم مردم، بزرگترین حادثه سیاسی قرن است.

محمدرضا پورمحمدی امروز یکشنبه 12 بهمن ماه، در مراسم «تجدید بیعت با ولایت»، اظهار کرد: این ایام و مناسبت‌ها فرصتی است تا ضمن ارج نهادن به فجرآفرینان و شناخت بیشتر اهمیت انقلاب، به رسالت خود عمل کنیم.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی بزرگترین تحول سیاسی قرن حاضر است که با خیز عظیم مردم و رهبری امام خمینی(ره)، نظام ۲۵۰۰ ساله ستمشاهی به زباله دان تاریخ رفت و نظامی مبتنی بر عدل و اسلام مستقر شد.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی آرزوی مردم و مستضعفان جهان است، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی به دلیل داشتن روحیه‌ی استکبار ستیزی، همواره مورد دشمنی استکبار بوده و دشمن همواره به فکر سرنگونی نظام بودند، اما به لطف خداوند همه نقشه‌هایشان برآب شد.

استاندار آذربایجان شرقی به سرنوشت ترامپ اشاره کرد و افزود: ابله‌مردی که چند وقت پیش می‌گفت انقلاب اسلامی ایران چهلمین سال پیروزی خود را نخواهد دید، امروز به‌جز نفرت و افتضاح برای کشورش بر جای نگذاشت، ولی ما با مقاومت مردم چهل و دومین سال پیروزی انقلاب را جشن می‌گیریم.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه تحریم‌ها سختی‌های زیادی برای مردم به وجود آورده است، ادامه داد: از دشواری‌های معیشتی مردم مطلع هستیم، اما بین "سر گذاشتن بر آستان ظلم و پاس داشتن آرمان‌ها"، مسیر آزادمردی را انتخاب کردیم، چراکه بهشت را به بها می‌دهند نه بهانه.

پورمحمدی در ادامه به تشریح برخی دستاوردهای انقلاب اسلامی پرداخت و اظهار کرد: اقتصاد ما از یک اقتصاد مصرفی به اقتصاد مولد و همچنین فرهنگ ما از طاغوت و غرب گرایی به فرهنگ اسلامی تبدیل شده و قدرت نظامی ما قدرت برتر منطقه است. 

وی با تاکید بر اینکه چهل سال قبل فقط ۵۰ درصد از مردم باسواد بودند، اما اکنون ۹۸ درصد با سواد هستند، ادامه داد: در آن زمان، ۱۰ درصد مردم از خدمات بهداشتی برخوردار بودند که امروز این میزان به ۹۵ درصد رسیده و همچنین امید به زندگی نیز که در آن زمان برابر با ۵۴ سال بود، الان به ۷۴ سال افزایش یافته است.

وی در پایان با اشاره به اینکه حدود ۳۶۹۶ طرح و پروژه در دهه فجر امسال افتتاح خواهد شد، گفت: قبل از انقلاب تنها در ۱۰ درصد از روستاها آب شرب وجود داشت، اما امروز با افتخار می‌گوییم ۱۰۰ درصد روستاها از نعمت آب شرب و ۹۵ درصد نیز از نعمت برق برخوردار هستند. امروز به فکر ایجاد اینترنت پرسرعت در روستاها هستیم.

به گزارش ایسنا، مراسم «تجدید بیعت با ولایت» به مناسبت آغاز ایام الله دهه فجر و بازگشت امام خمینی(ره) به میهن و با حضور مردم و مسئولین استانی در مرکز همایش‌های مصلی اعظم امام خمینی(ره) تبریز برگزار شد.

 


نوشته شده در   دوشنبه 13 بهمن 1399  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode