ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403
پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 4 بهمن 1399     |     کد : 194780

امام جمعه سردرود:

معیشت پایدار وابسته به امنیت بادوام است معیشت پایدار وابسته به امنیت بادوام است

امام جمعه سردرود با اشاره رزمایش بازدارنده و اقتداری اخیر ایران اسلامی، با تاکید بر اینکه همه می‌دانند که معیشت پایدار وابسته به امنیت بادوام است، گفت: با پایداری امنیت است که رونق اقتصادی، رونق تولید و شکوفایی اقتصادی محقق می‌شود.

ایسنا/آذربایجان شرقی: امام جمعه سردرود با اشاره رزمایش بازدارنده و اقتداری اخیر ایران اسلامی، با تاکید بر اینکه همه می‌دانند که معیشت پایدار وابسته به امنیت بادوام است، گفت: با پایداری امنیت است که رونق اقتصادی، رونق تولید و شکوفایی اقتصادی محقق می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین جلیل جلیلی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر سردرود، ضمن توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی، تاکید کرد: تقوای الهی موجب صیانت از ایمان و باورهای عقیدتی و همچنین تثبیت آن در قلب انسان می‌شود.

وی در ادامه با تبریک موفقیت‌های رزمایش بازدارنده و امنیت آفرین ارتش سرافراز و سپاه مقتدر ایران اسلامی، افزود: در قالب این رزمایش، بزرگترین رزمایش پهپادی غرب آسیا توسط ارتش قهرمان به نمایش گذاشته شد و از شهر موشکی در حاشیه خلیج فارس و ناو بندر راهبردی مکران که به عنوان یک جزیره متحرک عمل می‌کند، رونمایی شد.

وی با بیان اینکه این رزمایش، پیام‌های مهمی را به دوستان و دشمنان انقلاب اسلامی داشت، افزود: پیام اول این رزمایش این بود که بر خلاف جیغ و داد معاندان، جاهلان و فرصت طلبان، این اقدام در راستای تامین معیشت و زندگی آرام مردم بوده است.

جلیلی افزود: همچنین، قدرت بازدارندگی و به ویژه اقتدار موشکی، یک حرکت رو به جلو بوده و لذا نه توقف و کندی دارد و نه برگشت پذیر است؛ بنابراین هم بایدن و هم کسانی که سودای برجام‌های دو و سه را بر سر می‌پرورانند، باید پیام روشن رزمایش را دریافت کرده باشند.

وی تاکید کرد: به همان اندازه که این رزمایش برای دشمنان ارعاب بخش است، برای دوستان و حامیان منطقه‌ای ایران امید بخش خواهد بود، چراکه می‌دانند ایران اسلامی، توانمندتر از گذشته و با دستی پر و نیروهای مستعد آماده پیکار با دشمنان مقاومت است.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به پیام‌های دیگر این رزمایش افزود: تولید دانش بومی، ترویج علم جهت‌دار و مبتکرپرور و نیز خنثی سازی جنگ روانی دشمن در کنار پیام وحدت ارتش، سپاه و بسیج در عرصه دفاع از میهن و اینکه نسخه علاج مشکلات کشور در روحیه جهادی و مدیریت جهادی است از جمله پیام‌های دیگر این رزمایش بود.

خطیب جمعه سردرود در ادامه با یادآوری چالش‌های رئیس جمهور جدید آمریکا، اضافه کرد: ناتوانی جسمی برای انجام مسئولیت اجرایی به دلیل کهولت سن و بیماری‌های ناشی از آن و نیز اختلافات ذاتی ساختارها و نهادهای آمریکایی از جمله این چالش‌هاست.

وی اضافه کرد: علاوه بر آن، مواجه شدن با آمریکای رو به افولی که حتی کشورهای بیخ گوش آمریکا هم حرف شنوی از آنها را ندارد، چه رسد به خاورمیانه که با هزینه کرد هفت تریلیون دلار چیزی جز تضعیف جایگاهشان در این منطقه به دست نیاوردند، از دیگر چالش‌های پیش روی بایدن است.

وی در خاتمه تاکید کرد: ابر چالشی بنام ایران نیز رو در روی بایدن است که علی رغم احمقانه‌ترین فشارها توسط ترامپ هنوز با قدرت ایستاده و در حال تبدیل شدن به یک ابرقدرت است و برای آمریکا دردسر ساز شده و ضرورتا توان اولویت بندی و کنترل و طرح ریزی را نسبت به منطقه غرب آسیا از آمریکا گرفته است.


نوشته شده در   شنبه 4 بهمن 1399  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode