ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 29 ارديبهشت 1403
شنبه 29 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 10 دي 1399     |     کد : 194602

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

مردم از انقلاب خسته نیستندبلکه از عملکرد بعضی مدیران ناراحت هستند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: مردم ایران انقلاب خود را دوست دارند و از آن خسته نیستند بلکه از عملکرد برخی مسئولان ناراحت هستند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: مردم ایران انقلاب خود را دوست دارند و از آن خسته نیستند بلکه از عملکرد برخی مسئولان ناراحت هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی آل هاشم شامگاه سه شنبه در مراسم تجلیل از وزیر شعار تبریز، میرعلی اصغر علوی در تبریز افزود: عوامل پیروزی انقلاب ما از آغاز، رهبری‌های صحیح امام راحل رضوان الله، وحدت آحاد مردم و ایمان مردم بود.

حجت الاسلام آل هاشم ادامه داد: اینجا تنها بحث از خاک وطن نیست بلکه ایمان و دین نیز مطرح می‌شود چرا که مردم با انگیزه به خیابان‌ها آمدند تا این انقلاب به پیروزی رسید.

وی افزود: انقلاب اسلامی از اولین روز پیروزی تا امروزه شاهد فشار، تحریم و تهدیدها بوده است اما مردم و ایمان مردم، این انقلاب را سر پا نگه داشته است.

امام جمعه تبریز افزود: نباید به حرف و حدیث‌های رسانه‌های بیگانه توجه کرد چرا که مردم از اصل انقلاب سیر نشده‌اند بلکه از رفتار برخی از مسئولان خسته هستند.

وی ادامه داد: مردم جنگ هشت سال دفاع مقدس را اداره کرده‌اند و اگر نیروهای بسیجی مردم نبودند، نیروهای ارتش و سپاه نمی‌توانستند دوام بیاورند و مردم، پشتیبان ارتش و سپاه شدند.

آل هاشم یادآور شد: مردم از آرمان‌های امام راحل و انقلاب صیانت کرده‌اند و امروزه نیز از اهداف بلند و والای مقام معظم رهبری حمایت می‌کنند.

وی بیان کرد: نهم دی ماه روز بصیرت مردم است و در چنین روزی دشمنان این نظام به گونه‌ای برنامه ریزی کرده بودند تا فاتحه انقلاب را بخوانند و در این راه، اقدامات بسیاری انجام داده بودند اما به هر حال مردم در مقابل آنها ایستادگی کردند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: بار دیگر مردم نیز در اغتشاشات بنزین، در مقابل آنها ایستادگی کردند و آذربایجان در محکوم کردن این جریانات، پیشگام شد.

وی ادامه داد: این حرکت تبلیغات اسلامی استان که تجلیل از گمنامان و فعالین انقلاب هست حرکت زیبایی است و باید ادامه یابد.


نوشته شده در   چهارشنبه 10 دي 1399  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode