ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 15 ارديبهشت 1403
شنبه 15 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 7 دي 1399     |     کد : 194571

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی خبر داد؛

برگزاری ۱۱۰ برنامه مشارکتی در آذربایجان‌شرقی در دهه بصیرت

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی از برگزاری ۱۱۰ برنامه مشارکتی در این استان طی دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت خبر داد.

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی از برگزاری ۱۱۰ برنامه مشارکتی در این استان طی دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، نهم تا نوزدهم دی ماه سال جاری به بهانه سالگرد حماسه ۹ دی، شهادت سردار قاسم سلیمانی و اربعین شهادت دانشمند هسته‌ای، محسن فخری زاده به عنوان دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت نام گذاری شده و در سال‌های آتی نیز این دهه گرامی داشته خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی ظهر امروز در نشست خبری با بیان توضیحاتی درباره این دهه اظهار داشت: دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت امسال مصادف با ایام شهادت حضرت فاطمه (س) گردیده و ضمن اینکه برای هر روز از این دهه شعاری در نظر گرفته شده، شعار محوری امسال بصیرت فاطمی، ولایت مداری و مقاومت علوی نام گذاری شده است.

حجت الاسلام رسول برگی با اشاره به عدم تجمع در برنامه‌های این دهه و بیان اینکه اصلی ترین مسئله در نظر گرفتن سلامت مردم می‌باشد و همانطور که حضرت آقا هم اشاره کرده‌اند همگی باید پیرو خط مشی ستاد پیشگیری از کرونا باشیم، ادامه داد: امسال تعداد اعضای شرکت کننده در مراسمات اولویت ندارد بلکه انعکاس خبری، مشارکت و خروجی برنامه‌های درنظر گرفته شده اهمیت دارد.

وی در این نشست به تشریح برنامه‌های موجود پرداخته و عنوان کرد: در سالگرد حماسه ۹ دی و آغاز دهه سعی مان بر این است تا سخنران کشوری داشته باشیم و به مناسبت ایام فاطمیه از مداحان توانمند تبریزی نیز دعوت نمائیم تا در حضور امام جمعه تبریز و نمایند ولی فقیه در استان و با حضور تعدادی از مسئولین مراسمی برگزار شود و از طریق رسانه‌های ملی انعکاس پیدا کند.

برگی در همین راستا ادامه داد: از سایر برنامه‌های موجود در این دهه می‌توان به برگزاری رژه موتورسواری مردمی با حضور ورزشکاران، کمک‌های مومنانه با مشارکت بسیج، برگزاری نشست تخصصی ویژه برای مداحان، اصناف، ورزشکاران، جوانان، اساتید و دانشگاهیان، خواهران، هنرمندان و سایر اقشار جامعه اشاره کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در انتها با بیان اینکه به تعداد ۱۱۰ برنامه در دهه فوق اجرا خواهد شد، افزود: برای عموم جامعه و در تمامی رده‌های سنی برنامه‌هایی در نظر گرفته شده که تجمعی نبوده و بیشتر جنبه مشارکتی دارد.


نوشته شده در   يکشنبه 7 دي 1399  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode