ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 2 مرداد 1403
سه شنبه 2 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 22 ارديبهشت 1390     |     کد : 19435

پاپيون ،بازرس مورس ،عروس افغان ...

فیلم سینمایی « عروس افغان » به کارگردانی ابوالقاسم طالبی پنجشنبه 22 اردیبهشت ماه ساعت 22 ازشبکه یک سیما پخش می شود.

جام جم آنلاين: فیلم های سینمایی و تلویزیونی «عروس افغان»،«تعقیب سایه ها»،«کوکی»،«قهوه اسپرسو»،« قطار 10/3 به یوما»،«بازرس مورس»،«استاد کونگ کیو»،«پاپیون»،«نشانی سوم»،«رمزشکلات»،« حقیقت گمشده»،«بازی بزرگان»،«غریبه» و «سوء پیشینه» پنجشنبه و جمعه 22 و 23 اردیبهشت ماه ازشبکه های یک ، دو، سه ، چهار، تهران و سیمای استان‌ها پخش می‌شـود.
شـبـکـه یــک

به گزارش جام جم آنلاين به نقل از روابط عمومی سیما، فیلم سینمایی « عروس افغان » به کارگردانی ابوالقاسم طالبی پنجشنبه 22 اردیبهشت ماه ساعت 22 ازشبکه یک سیما پخش می شود.

فیلم سینمایی «عروس افغان» با بازی حسین یاری ، نورا هاشمی و گلاب آدینه قصه جوانی افغانی به نام «گل محمد» است که برای تهیه شیربهای دختری که سخت به او دلبسته است ، به پاکستان می رود و درآنجا به کارهای مختلفی چون روزنامه فروشی، جاروکشی و... مشغول می شود .

فیلم سینمایی « تعقیب سایه ها» به کارگردانی علی شاه حاتمي و نویسندگی رضا متقیان جمعه 23 اردیبهشت ساعت 16ازشبکه یک سیما روی آنتن می رود .

درفیلم سینمایی « تعقیب سایه ها » خواهید دید : درپی وقوع انفجارخودرویی ،گروه تحقیق پلیس شروع به کارکرده وبا کمک یکی ازمجروحین حادثه، هویت وشماره خودروی عامل اصلی بمب گذاری ( تیمور ایدو لو) شناسایی می شود. تیمورکه سال گذشته درجریان توزیع موادمخدردستگیرشده بودبه ده سال زندان دردادگاه سنندج محکوم شده ولی به قید ضمانت آزاد و متواری می گردد.
جعفردهقان ،غلامرضا علی اکبری ، سید جوادهاشمی ، رضا توکلی ومسعود خلج درفیلم سینمایی « تعقیب سایه ها » محصول سازمان توسعه سینمایی سوره به ایفای نقش پرداختند .

شـبـکـه دو

فیلم سینمایی « کوکی » جمعه 23 اردیبهشت ساعت 17:30 ازشبکه دو سیما پخش می شود.

درخلاصه داستان فیلم آمده : آندورا یک خرس عروسکی کوچک دارد که مادرش به خاطر این که مستعمل شده آن را دور می اندازد. آندورا آرزو می کند که بلایی سرعروسکش نیاید. دعا و یا آرزوی او باعث می شود زمانی که غلطکی درحال له کردن زباله ها می باشد . خرس جان گرفته و ازآن نقطه فرار کند.
فیلم سینمایی « کوکی» به کارگردانی یان سوراک و تهیه کنندگی اریک آبراهام درسال 2010ساخته شده است.

فیلم تلویزیونی « قهوه اسپرسو» به کارگردانی رضا بهشتی و تهیه کنندگی پریسا عشقی جمعه 23 اردیبهشت ساعت 23 ازشبکه دو سیما پخش خواهد شد .

دراین فیلم با بازی عبدالرضا اکبری ، نسرین مقانلو، سعید داخ ، سپیده خداوردی ، مینا جعفرزاده، خسرو بامداد و فربد شکرایی می بینیم: دو زن که عضو یک سازمان تروریستی مقیم خارج ازکشورهستند، ازطرف موساد ماموریت پیدا می کنند تا به ایران بیایند و با یکی از کارشناسان انرژی اتمی به نام بهمن آرامی که در رابطه با مقاوم سازی سایت های اتمی فعالیت می کنند ، ارتباط برقرار نمایند.

شـبـکـه سـه

فیلم سینمایی « قطار 10/3 به یوما » به کارگردانی دلمر دیوز و با بازی گلن فورد ، وان هفلین و هنری جونز ، پنجشنبه 22 اردیبهشت ماه ساعت 11:30 از شبکه سه سیما بازپخش می شود.

فیلم سینمایی « بازرس مورس » به کارگردانی دنی بوی محصول سال 1990انگلستان ، پنجشنبه 22 اردیبهشت ساعت 18 از شبکه سه سیما پخش می شود.

داستان فیلم ازاین قراراست که : سربازرس مورس در سال های پیش جنایتکاری را که به دلیل دزدی متهم وبه زندان سوئد انداخته است ، پس از دوسال برای بازرس ازسوی همان شخص فراماسونرپاپوشی ساخته می شود که او را به درد سرمی اندازد و باعث می شود که همکارانش به او سوء ظن پیدا کنند .
فیلم سینمایی « بازرس مورس » با بازی بازیگرانی همچون کولین دکستر، جان تو و کویین ویتلی ساخته شده است .

فیلم سینمایی « استاد کونگ کیو » به کارگردانی می هو و به تهیه کنندگی سنپنگ هان پنجشنبه 22 اردیبهشت ساعت 20 از شبکه سه سیما پخش می شود.

دراین فیلم خواهید دید: استاد کونگ کیو با درخواست امپراطوری به قصرمی رود و با درایت خود دشمنی را شکست می دهد و باعث کارهای بزرگی درکشورمی شود و مردان حسود قصربرضد او اقدام کرده و امپراطور او را تبعید می کند.
چویون- فت و ایکسون ژو درفیلم سینمایی « استاد کونگ کیو » محصول سال 2010 کشورچین به ایفای نقش پرداختند .

فیلم سینمایی « پاپیون » به کارگردانی فرانکلین شافنر پنجشنبه 22 اردیبهشت ساعت 24 از شبکه سه سیما پخش می شود.

فیلم سینمایی « پاپیون » بر اساس زندگی واقعی " هانری شاریر" معروف به پاپیون که به دلیل خلافکاری به گويان فرانسه تبعید می شود ، ساخته شده است . او دراین تبعیدگاه با یک جاعل اسناد دولتی که بسیار ثروتمند و همیشه درمعرض کشته شدن است آشنا می شود.
داستین هافمن واستیومک کوئین درفیلم سینمایی«پاپیون»محصول کشورآمریکا بازی کرده اند.

فیلم تلویزیونی « نشانی سوم» به کارگردانی سید جواد هاشمی و با بازی رامین راستاد ، مهدی فقیه و مهدی صباحی جمعه 23 اردیبهشت ساعت 11:30 ازشبکه سه سیما بازپخش می شود.

جمعه 23 اردیبهشت ماه ساعت 15 فیلم سینمایی « رمز شکلات » به کارگردانی ویوک اگنی هرتی ازشبکه سه سیما روی آنتن می رود .

درخلاصه داستان فیلم آمده: درشب کریسمس مبلغ بسيار هنگفتي پول از اتومبیل حامل پول ربوده می شود. درهمان شب دربندریک کشتی منفجرمی شود. درنزدیکی کشتی منفجرشده پلیس جسد سوخته ای را که درنزدیکی او کیف پول افتاده برمی خورد و معلوم می شود کیف متعلق به یک مرد هندی می باشد.
آنیل کاپور و سوئیل شرتی دراین فیلم سینمایی محصول سال 2005 کشور هند بازی کرده اند.

شـبـکـه چـهـار

پنجشنبه 22 اردیبهشت ماه ساعت 15:30، فیلم تلویزیونی « حقیقت گمشده » به کارگردانی محمد احمدی و نویسندگی سید رضا خطیبی و محمد احمدی و با بازی حمید فرخ نژاد ، حبیب دهقان نسب ، پریوش نظریه و احمد مهران فرازشبکه چهارسیما بازپخش می شود .

جمعه 23 اردیبهشت ماه ساعت 20:30، فیلم سینمایی « بازی بزرگان » به کارگردانی راموال همریخ، محصول سال 2009 کشور دانمارک درقالب برنامه «سینما4 »ازشبکه چهارسیما پخش می شود .

داستان فیلم سینمایی « بازی بزرگان » با بازی لارس میکلسن ، شارلوت مانک و بورخارد فورت رتردرمورد "وینگ " خبرنگارساده روزنامه ای است که خیلی زود درکارش پیشرفت می کند و همین امرموجب می شود که طعمه ای مناسب برای صاحبان قدرت شود.

شـبـکـه تـهــران

فیلم سینمایی « غریبه » جمعه 23 اردیبهشت ماه ساعت 13:30ازشبکه تهران پخش می‌شود .

داستان فیلم درمورد " گریس بیشاپ " ، زنی روان شناس است که درمرکزجرم شناسی پلیس کارمی کند و تلاش می کند باروانکاوی مجرمان به آنان کمک کند. یکی از این افراد تام است که مقدار زیادی ازگذشته اش را به خاطر نمی آورد و پس از آزادی از زندان دوباره به دنیای تبهکارانه بازگشته است.
استیو استین ، آدام پیچ و اریکا سرا درفیلم سینمایی « غریبه » به کارگردانی راب لیبرمن محصول سال 2010 کشورکانادا به ایفای نقش پرداختند .

سـیـمـای اسـتـان هـا

فیلم سینمایی « سوء پیشینه » به کارگردانی محسن آقاخان ، جمعه 23 اردیبهشت ماه ساعت 13:30 ازسیمای استان ها روی آنتن می‌رود.

داستان فیلم با بازی علی اوسیوند ، رامین راستاد و لیلا بوشهری درمورد انسان هایی است که به دلیل عدم آگاهی کافی و حتی برخلاف میل درونی مرتکب جرم هایی می شوند و وقتی پس از آزاد شدن از زندان می خواهند به اجتماع باز گردند و خطاهای خود را جبران کنند، اجتماع حاضر به پذیرش آنها نمی شود .


نوشته شده در   پنجشنبه 22 ارديبهشت 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode