ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 20 ارديبهشت 1403
پنجشنبه 20 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 24 آبان 1399     |     کد : 194129

وزارت بهداشت:

هرگونه جابه‌جایی مسافر به صورت هوایی، زمینی و دریایی بدون دریافت تست کرونا ممنوع است

علیرضا رییسی، معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی روز‌های اخیر و در نامه‌ای خطاب به معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی،

علیرضا رییسی، معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی روز‌های اخیر و در نامه‌ای خطاب به معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی، رییس سازمان هواپیمایی کشوری، رییس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، مدیرعامل راه‌آهن و معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با موضوع اجتناب از هرگونه جابه‌جایی مسافر، به صورت هوایی، زمینی و دریایی بدون دریافت تست کرونا اعلام کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب  :معاون بهداشت وزیر بهداشت طی نامه‌ای از مصوبات این وزات خانه مبنی بر ممنوعیت هرگونه جابه‌جایی مسافر به صورت هوایی، زمینی و دریایی بدون دریافت تست کرونا خبر داد.
بیشتر بخوانید
معاون وزیر بهداشت: ‌روند ابتلا به کرونا در ایران کاهشی نیست؛ یا با شیب ملایم در حال افزایش و یا در حالت ثابت هستیم
مسیح مهاجری: چرا وزیر بهداشت به جای آه و ناله، از ستاد کرونا مصوبه‌ای برای جلوگیری از سفر‌های غیرضروری نگرفت؟ / مگر اعضای ستاد کرونا شاعرند که فقط توصیه کنند؟ / انتظار این بود که سفر‌های غیرضروری ممنوع شود

به گزارش انتخاب، علیرضا رییسی، معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز طی روز‌های اخیر و در نامه‌ای خطاب به معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی، رییس سازمان هواپیمایی کشوری، رییس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، مدیرعامل راه‌آهن و معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با موضوع اجتناب از هرگونه جابه‌جایی مسافر، به صورت هوایی، زمینی و دریایی بدون دریافت تست کرونا اعلام کرد.
نامه معاون بهداشت وزیر بهداشت به شرح زیر است:

از این رو و طبق مصوبه صادر شده از سوی وزارت بهداشت و همچنین در راستای اجرای بند هفت مصوبه جلسه ۴۲ ستاد ملی مدیریت کرونا درباره عدم جابه‌جایی مسافران دارای تست کرونای مثبت و با عنایت به تسریع در قطع زنجیره انتقال کرونا از تاریخ ۲۸ آبان ۹۹ هرگونه جابه‌جایی مسافر به صورت هوایی، زمینی و دریایی بدون دریافت تست کرونا ممنوع اعلام شده است.

بدین منظور با توجه به پیاده‌سازی بستر فنی توسط سازمان فناوری اطلاعات ایران لازم است با هماهنگی آن سازمان نسبت به برقراری ارتباط با بستر دولت الکترونیک آن سازمان اقدام و از این طریق استعلام لازم از پایگاه داده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام شود.


برچسب ها
نوشته شده در   شنبه 24 آبان 1399  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode