ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 21 ارديبهشت 1390     |     کد : 19335

سقوط ماشين‌سازي شايعه‌اي بيش نيست

مديرعامل باشگاه ماشين‌سازي تبريز گفت: سقوط ماشين‌سازي به ليگ دو شايعه‌اي بيش نيست.

 مديرعامل باشگاه ماشين‌سازي تبريز گفت: سقوط ماشين‌سازي به ليگ دو شايعه‌اي بيش نيست.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از روابط عمومي باشگاه ماشين‌سازي تبريز، افشين دبيري اظهار داشت: تيم ما با توجه به راي كميته انضباطي در خصوص كسر سه امتياز از تيم پيام مشهد، در ليگ دسته اول باقي خواهد ماند.
وي كه پس از شايعاتي در خصوص احتمال سقوط تيم ماشين‌سازي به دسته پايين‌تر، سخن مي‌گفت، افزود: من در اين خصوص از چند روز قبل با مسئولان فدراسيون و سازمان ليگ صحبت كرده بودم و از آنها خواسته بودم كه تكليف موضوع كسر سه امتياز از تيم پيام را مشخص كنند كه در نهايت جواب قطعي را در اين مورد مبني بر قطعيت كسر سه امتياز از تيم پيام گرفتم.
دبيري ادامه داد: تيم ما با علم به اينكه سه امتياز از تيم پيام كسر خواهد شد پاي در ميدان مسابقه با تربيت يزد گذاشته بود و بازيكنان ما مي‌دانستند كه در صورت پيروزي برابر تربيت يزد، تيمشان در ليگ خواهد ماند، از اين رو با ارائه يك بازي تهاجمي تيم ما توانست سه امتياز از آخرين بازي خود در ليگ گرفته و ماندنش در دسته يك را مسجل كند.
دبيري در ارتباط با انتشار برخي شايعات در رسانه‌ها اظهار داشت: برخي مطبوعات و خبرگزاري‌ها بدون در نظر گرفتن موضوع كسر سه امتياز از تيم پيام، اقدام به انتشار اخباري در مورد سقوط ماشين‌سازي به دسته دوم مي‌كنند كه اميدوارم رسانه‌ها با بررسي دقيق‌تر در اين خصوص اطلاع‌رساني كنند البته تعداد زيادي از نشريات و خبرگزاري‌هاي معتبر جدول تصحيح شده كه در آن ماشين‌سازي دوازدهم و پيام سيزدهم است را منتشر ساخته‌اند.
براساس آخرين اخبار منتشره از سوي رسانه‌ها، بهروان رئيس سازمان ليگ دسته اول فوتبال از قطعيت كسر سه امتياز از تيم پيام مشهد و ماندن تيم ماشين‌سازي در ليگ يك سخن گفته است.


نوشته شده در   چهارشنبه 21 ارديبهشت 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode