ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 10 تير 1403
يکشنبه 10 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 3 تير 1399     |     کد : 192736

رئیس مرکز مدیریت راه‌های آذربایجان شرقی خبر داد؛

کاهش ۲۲ درصدی تردد خودرو در آذربایجان شرقی

رئیس مرکز مدیریت راه‌های آذربایجان شرقی گفت: میزان تردد خودرو در جاده‌های آذربایجان‌شرقی در بهار امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۲ درصد کاهش یافت.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های آذربایجان شرقی گفت: میزان تردد خودرو در جاده‌های آذربایجان‌شرقی در بهار امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۲ درصد کاهش یافت.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین بلوکی روز دوشنبه در یک گفت و گوی خبری با اعلام این خبر اظهار کرد: در سه ماه نخست امسال بیش از ۵۳ میلیون و ۴۷۰ هزار تردد خودرو در محورهای مختلف آذربایجان شرقی ثبت شد.

وی افزود: این آمار از ۸۲ دستگاه ترددشمار آنلاین در جاده‌های استان به دست آمده است.

وی همچنین گفت: درحال حاضر تعداد ۵۹ دستگاه دوربین ثبت تخلفات عبور و مرور در استان فعال بوده و ۴۰ دوربین نیز در حال راه اندازی در محورهای استان است.

رئیس مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان افزود: یک دستگاه توزین درحال حرکت هم در استان فعال است و ۳ دستگاه دیگر نیز در محورهای مرند - تبریز، آزادراه تبریز- زنجان و بستان آباد - سراب امسال مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی از راه اندازی سامانه پاسخگویی تلفنی ۱۴۱ به صورت استانی در آذربایجان شرقی خبر داد و افزود: پیشتر امکان ارتباط با اپراتورهای مرکز مدیریت راه‌های کشور فراهم بود که با راه اندازی سامانه استانی، مخاطبین می‌توانند برای اطلاع از وضعیت راه‌های استان و اعلام رخدادهای جاده‌ای با اپراتورهای استان ارتباط برقرار کنند.

بلوکی ادامه داد: اعلام وضعیت راه‌ها، آب و هوای مسیرها، اعلام انسداد یا محدودیت‌ها راه‌ها، ثبت شکایات در رابطه با خرابی رویه‌های راه‌های کشور، ثبت شکایات مسافران حمل و نقل عمومی و ثبت شکایات رانندگان بخش حمل و نقل عمومی از وظایف این سامانه است.


برچسب ها
نوشته شده در   سه شنبه 3 تير 1399  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode