ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 11 ارديبهشت 1403
سه شنبه 11 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 13 ارديبهشت 1399     |     کد : 192253

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌ شرقی:

مواسات، منجر به تحکیم محبت و از بین رفتن فقر در جامعه می‌شود

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌ شرقی با اشاره به اجرای رزمایش مواسات و کمک مومنانه در استان، گفت: مواسات منجر به تحکیم محبت، زیادشدن مال و از بین رفتن فقر در جامعه می‌شود.

ایسنا/آذربایجان شرقی :نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌ شرقی با اشاره به اجرای رزمایش مواسات و کمک مومنانه در استان، گفت: مواسات منجر به تحکیم محبت، زیادشدن مال و از بین رفتن فقر در جامعه می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم، جمعه ۱۲ اردیبهشت، در گفت‌وگو با رادیو اقتصاد، با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در روز نیمه شعبان مبنی بر "رزمایش مواسات و کمک مومنانه"، اظهار کرد: مردم آذربایجان از ابتدای شیوع کرونا در کشور، در راستای تولید و تامین اقلام بهداشتی و... وارد میدان شده و صحنه‌ای مثال زدنی به نمایش گذاشتند.

وی با بیان این‌که کمک‌های مومنانه و خیرانه به نیازمندان در رمضان امسال شکوه خاصی دارد، گفت: در راستای کمک به نیازمندان و افراد آسیب دیده از کرونا، اقشار مختلف مردم به میدان آمده‌ و مجاهدت می‌کنند.

به گزارش ایسنا، وی با تاکید بر این‌که رزمایش مواسات در راستای لبیک‌گویی به منویات مقام معظم رهبری تا عید فطر ادامه دارد، اضافه کرد: طی این رزمایش و در راستای اجرای فرمان رهبر معظم انقلاب، بسته‌های معیشتی با کمک بسیج و سپاه در سراسر استان توزیع می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به متضرر شدن کارگران روزمزد بر اثر شیوع کرونا، اظهار کرد: در این رزمایش، تمامی نیازمندان با حفظ کرامت و منزلت، در سراسر استان شناسایی شده و بسته‌های معیشتی دریافت می‌کنند.

وی با تاکید بر این‌که مشارکت و همکاری در رزمایش مواسات و کمک مومنانه یک وظیفه دینی و ملی است، تاکید کرد: از ابتدای انقلاب تاکنون، مساجد محور همدلی مردم بوده و امروز نیز کمک‌های مومنانه با محوریت مساجد در حال انجام است.

وی با تاکید بر اهمیت مواسات و همدلی در جامعه، تشریح کرد: اگر نسبت به مواسات نگرش صحیحی پیدا کرده و خداوند متعال را مالک داشته‌های خود بدانیم، در کنار قناعت و صرفه جویی، انجام مواسات نیز کاری آسان خواهد بود.


نوشته شده در   شنبه 13 ارديبهشت 1399  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode