ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 13 تير 1403
چهارشنبه 13 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 9 ارديبهشت 1399     |     کد : 192210

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

فعلان اقتصادی، دست گیری از نیازمندان را مسئولیت اجتماعی خود بدانند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: فعلان اقتصادی استان، دست گیری از نیازمندان را مسئولیت بزرگ اجتماعی خود بدانند.

ایسنا/آذربایجان شرقی :نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: فعلان اقتصادی استان، دست گیری از نیازمندان را مسئولیت بزرگ اجتماعی خود بدانند.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم در مراسم تحویل بسته‌های معیشتی تهیه شده از سوی اتاق بازرگانی‌، صنایع، معادن و کشاورزی استان به رزمایش مواسات، با بیان این‌که صنعتگران آذربایجانی در عرصه تولید همیشه غرور آفرین بوده اند، افزود: هرچند تحریم‌های ظالمانه، آسیب‌های فروانی به پیکره تولید وارد کرده، اما این رفتار مذبوحانه دشمن به ما کمک کرد روی پای خودمان بایستیم.

وی با بیان این‌که عدم وابستگی به دیگران و اشتغالزایی با همت والای تولیدکنندگان داخلی محقق شده است، ادامه داد: تولید داخلی باید بیشتر از این در سبد مصرفی خانواده‌های ایرانی باشد.

وی حمایت بانک‌ها از تولید داخلی را متذکر شد و گفت: حمایت بانک‌ها از فعالان اقتصادی رونق تولید ملی را تحقق بخشیده و در راستای فقرزدایی، شغل‌های پایداری را در جامعه ایجاد می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان رمز اقتصاد سالم را اقتصاد مقاومتی مدنظر رهبر انقلاب دانست و افزود: اقتصاد، باید از دولتی بودن خارج شود و با درنظر گرفتن اهلیت افراد به مردم واگذار شود.

وی با تقدیر از همت به‌هنگام فعالان اقتصادی در بحران کرونا، گفت: جهادگران عرصه تولید در راستای مسئولیت اجتماعی خود با نیت‌های خیر وارد میدان عمل شده‌اند تا خانواده‌های آسیب دیده از کرونا در تنگنا قرار نگیرند.

وی با بیان این‌که در سراسر مساجد استان شکوه همدلی و انفاق مومنانه در جریان است، گفت: صنعتگران پرتلاش آذربایجانی هم با لبیک به ندای رهبری در راستای اجرای رزمایش مواسات با همتی بلند به یاری همنوعان خود شتافته‌اند.

امام جمعه تبریز با بیان این‌که همه این فعالیت‌های مومنانه قابل تقدیر و ستایش است، خاطرنشان کرد: ماه رمضان فرصتی برای دست گیری از نیازمندان است که امروز شاهد شکوه مثال زدنی آن در جامعه هستیم.

به گزارش ایسنا،  10 هزار بسته معیشتی شامل قند، روغن، ماکارونی، رب، شیر، پنیر، مایع ضدعفونی، ماسک و 100 تن برنج از طرف اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان آماده شده و تا پایان رزمایش مواسات و کمک کومنانه بین آسیب دیدگان از کرونا در سراسر استان توزیع خواهد شد.


نوشته شده در   سه شنبه 9 ارديبهشت 1399  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode